Paweł Rogaliński jako manager klienta biznesowego reprezentuje Haxel Events & Incentive w zakresie doradztwa biznesowego i sprzedaży turystyki biznesowej. Zakres jego działań to pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, sprzedaż, organizacja eventów szytych na miarę dla bardzo wymagającego klienta oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych.
W latach 2002 – 2010 Paweł Rogaliński na stałe był rezydentem w Wielkiej Brytanii, gdzie był związany z Amerykańskim Major League Baseball oraz Brytyjskim BSUK jako PR manager, event manager oraz business development manager. W latach 2010 – 2012 reprezentował UEFA Euro 2012™ przy projekcie Centrów Pobytowych, który zakwaterował 13 spośród 16 partycypujących piłkarskich reprezentacji narodowych w Polsce, a następnie pracował dla Legii Warszawa. W latach 2014 – 2019 był związany z rynkiem nieruchomości, m.in. zarządzał Złota 44 w Warszawie.
Paweł Rogaliński jest absolwentem London Metropolitan University ze specjalizacją w Sports Management w Wielkiej Brytanii. To właśnie tam stawiał pierwsze kroki w branży sportowo-biznesowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując w amerykańskich, brytyjskich i szwajcarskich firmach.
Firma Haxel Events & Incentive ostatnie 27 lat spędziła na planowaniu i realizowaniu wyjątkowych projektów eventów i incentive w 120 krajach i w Polsce. Realizowała projekty dla średnich i dużych firm. Dbam nie tylko o wyjątkowy program wyjazdu czy eventu, ale przykłada ogromną wagę do komfortu oraz perfekcyjnej logistyki. Haxel Events & Incentive doradza klientom jak zbudować spójny, wieloletni program podróży motywacyjnych dla pracowników lub partnerów; jak stopniować atrakcyjność destynacji, optymalizować budżety, budować napięcie i odpowiednią atmosferę wokół incentive travel czy eventu.