Pierwsze takie wydarzenie edu-inspiracyjne dla młodych wilków hospitality!

0
1052
Fot.: Materiały prasowe organizatora

BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gości, to pierwsze w tej skali wydarzenie edu-inspiracyjne dedykowane uczniom, studentom i młodym profesjonalistom branży hospitality organizowane przez Stowarzyszenie Hotelmania.

Stowarzyszenie na rzecz edukacji uczniów, studentów, nauczycieli, profesjonalistów branży HoReCa, Travel oraz MICE HOTELMANIA – dostrzega potrzebę budowania świadomości jednej wielkiej branży gościnności, o którą opierają się biznesy z zakresu hotelarstwa, gastronomii, organizacji podróży, organizacji wydarzeń oraz sprzedaży dóbr i usług premium.

Główna myśl, która towarzyszyła zarówno podczas powstania stowarzyszenia jak i organizacji wydarzenie to “HOTEL dom tysiąca profesji / HOSPITALITY branża milionów możliwości”.

Wydarzenie BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności nie tylko w całości realizuje wartości i cele stowarzyszenia, którymi są:

Łączenie świata uczniów / studentów i młodych profesjonalistów ze światem dojrzałego biznesu. Chcemy, aby uczestnicy rynku hospotality, od pierwszych dni zaangażowania w edukację lub pracę, potrafili nawiązywać relacje biznesowe, doskonalić prowadzenie dialogu, dzięki któremu otwierają się przed nimi drzwi do nowych możliwości. Z drugiej strony zapraszamy do współpracy obecnych liderów rynku, aby to oni, poprzez kulturę swoich organizacji, gotowość do dzielenia się historiami sukcesów swoich zespołów, wyciągniętą dłoń do najmłodszych – liderów nowej gościnności – ośmielali ich do kontaktu, zadawania pytań i stawali się bohaterami do naśladowania.

Łączenie świata wszystkich przedstawicieli branży HoReCa, Travel oraz MICE, głównie z nastawieniem na rozwijanie kluczowych kompetencji najmłodszego pokolenia i świadomości, że wszyscy razem odpowiadamy za jakość całego przyszłego środowiska edukacyjnego i biznesowego opartego o gościnności.

Łączenie świata uczniów, studentów i młodych profesjonalistów ze środowiskiem, w którym tworzone są dla nich międzynarodowe możliwości rozwoju – staże, konkursy, granty, dzięki którym mogą czerpać jeszcze więcej rozwoju inspiracji, zwiększając swoje zaangażowanie w świadomy profesjonalny rozwój.

Wydarzenie BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności to również doskonała okazja zaproszenia i zwrócenia wszystkich uczestników rynku hospitality na wartości, które pokrywają się doskonale z misją naszego Partnera Kraków5020. Innowacyjność, sieciowanie podmiotów z różnych branż i obszarów, budowanie wizerunku miasta – w przypadku Kraków5020 oraz profesji w przypadku Stowarzyszenia Hotelmania. Sposób, narzędzia i praktyki, w oparciu o jakie nasz Partner pracuje nad zapewnieniem ekonomicznego rozwoju miasta, są w naszej ocenie tymi, które mogą a nawet powinny być stawiane za wzór w społeczności jaką budujemy.

Pierwsze BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności będzie stanowiło fundament dla kolejnych edycji, podczas których założeniem zawsze będzie połączeniem najwyższej jakości wartości merytorycznej i inspiracji, doskonałej rozrywki z finałem w postaci koncertów najbardziej pożądanych artystów (w pierwszej edycji postawiliśmy na koncert Michała Szczygła), dużej przestrzeni do networkingu z osobowościami i markami, którym bliskie jest stwarzanie możliwości rozwoju oraz miejsc o wyjątkowej estetyce. Wydarzenie będzie również bazą i zapowiedzią wszystkich 4 kluczowych projektów stowarzyszenia:
– BE MY GUEST – jako wydarzenie cykliczne o zmiennej tematyce;
– Hotelmania Worldtour – spotkania ze szkołami (dotychczas ok 40 spotkań online) oraz organizacji mikro-staży dla najbardziej zaangażowanych uczniów szkół hospitality (dotychczas 11 mikro-staży)
– Hotelmania Worldtour International – w tym roku z finałem w postaci tygodniowego stażu 2 laureatów w Japonii, na który 04.11.2022 wybierają się Izabela Niewdzięczna i Szymon Woźniczka
– Pracowania 21 wieku (LAB21) – projekt pracowni we współpracujących ze stowarzyszeniem szkołach.

Kto oprócz uczniów i studentów przede wszystkim doceni uczestnictwo w BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności:

– Młodzi Profesjonaliści, dla który profesjonalna kariera w branży HOSPITALITY dopiero się rozpoczęła lub rozwija się w nowej roli – np. po świeżo uzyskanym awansie. To może być doskonała nagroda od pracodawcy, dla wszystkich którzy dopiero zaczęli swoją drogę a już wyróżniają się w zespole;

– Osoby, które właśnie awansowały na nowe stanowisko lub mają poczucie, że od jakiegoś czasu tkwią w miejscu i potrzebują świeżości lub nowego pomysłu jak ukierunkować swój profesjonalny rozwój – znajdą tu genialny ładunek wiedzy i inspiracji;

– Profesjonaliści – liderzy, dla których najważniejsze są wartości związane z budowaniem kultury organizacji opartej o ciągły rozwój. Możliwość Partnerstwa szczególnie docenią rekruterzy biznesowi i akademiccy.

Zakup biletów do zrealizowania na stronie https://bemyguest.ninja/

Czas oraz dostępność, ograniczona ilością miejsc.

Prelegenci:

– Wojciech Herra – Herra On Air
– Weronika Wirtel – Kraków5020
– Jan Durcak – Profitroom
– Michał Podgórski – Grand Hotel Boutique Rzeszów
– Agata Cerynger – Hotelbeds
– Katarzyna Rodziewicz – Fundacja Ronalda McDonalda
– Joanna Preisner – Bacówka Radawa & SPA****
– Wojciech Urbański – Champion Bartender Quality
– Robert Piasecki – Champion Bartender Quality
– Dariusz Martynowicz – Centrum Edukacji i Rozwoju PROGRESOWNIA
– Izabela Plucińska-Dalnodar – SOPi15
– Kamila Dzierżanowska – Mind UP / Słucham Gadam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.