BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gości, to pierwsze w tej skali wydarzenie edu-inspiracyjne dedykowane uczniom, studentom i młodym profesjonalistom branży hospitality organizowane przez Stowarzyszenie Hotelmania.
Stowarzyszenie na rzecz edukacji uczniów, studentów, nauczycieli, profesjonalistów branży HoReCa, Travel oraz MICE HOTELMANIA – dostrzega potrzebę budowania świadomości jednej wielkiej branży gościnności, o którą opierają się biznesy z zakresu hotelarstwa, gastronomii, organizacji podróży, organizacji wydarzeń oraz sprzedaży dóbr i usług premium.
Główna myśl, która towarzyszyła zarówno podczas powstania stowarzyszenia jak i organizacji wydarzenie to “HOTEL dom tysiąca profesji / HOSPITALITY branża milionów możliwości”.
Wydarzenie BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności nie tylko w całości realizuje wartości i cele stowarzyszenia, którymi są:
– Łączenie świata uczniów / studentów i młodych profesjonalistów ze światem dojrzałego biznesu. Chcemy, aby uczestnicy rynku hospotality, od pierwszych dni zaangażowania w edukację lub pracę, potrafili nawiązywać relacje biznesowe, doskonalić prowadzenie dialogu, dzięki któremu otwierają się przed nimi drzwi do nowych możliwości. Z drugiej strony zapraszamy do współpracy obecnych liderów rynku, aby to oni, poprzez kulturę swoich organizacji, gotowość do dzielenia się historiami sukcesów swoich zespołów, wyciągniętą dłoń do najmłodszych – liderów nowej gościnności – ośmielali ich do kontaktu, zadawania pytań i stawali się bohaterami do naśladowania.
– Łączenie świata wszystkich przedstawicieli branży HoReCa, Travel oraz MICE, głównie z nastawieniem na rozwijanie kluczowych kompetencji najmłodszego pokolenia i świadomości, że wszyscy razem odpowiadamy za jakość całego przyszłego środowiska edukacyjnego i biznesowego opartego o gościnności.
– Łączenie świata uczniów, studentów i młodych profesjonalistów ze środowiskiem, w którym tworzone są dla nich międzynarodowe możliwości rozwoju – staże, konkursy, granty, dzięki którym mogą czerpać jeszcze więcej rozwoju inspiracji, zwiększając swoje zaangażowanie w świadomy profesjonalny rozwój.
Wydarzenie BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności to również doskonała okazja zaproszenia i zwrócenia wszystkich uczestników rynku hospitality na wartości, które pokrywają się doskonale z misją naszego Partnera Kraków5020. Innowacyjność, sieciowanie podmiotów z różnych branż i obszarów, budowanie wizerunku miasta – w przypadku Kraków5020 oraz profesji w przypadku Stowarzyszenia Hotelmania. Sposób, narzędzia i praktyki, w oparciu o jakie nasz Partner pracuje nad zapewnieniem ekonomicznego rozwoju miasta, są w naszej ocenie tymi, które mogą a nawet powinny być stawiane za wzór w społeczności jaką budujemy.
Pierwsze BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności będzie stanowiło fundament dla kolejnych edycji, podczas których założeniem zawsze będzie połączeniem najwyższej jakości wartości merytorycznej i inspiracji, doskonałej rozrywki z finałem w postaci koncertów najbardziej pożądanych artystów (w pierwszej edycji postawiliśmy na koncert Michała Szczygła), dużej przestrzeni do networkingu z osobowościami i markami, którym bliskie jest stwarzanie możliwości rozwoju oraz miejsc o wyjątkowej estetyce. Wydarzenie będzie również bazą i zapowiedzią wszystkich 4 kluczowych projektów stowarzyszenia:
– BE MY GUEST – jako wydarzenie cykliczne o zmiennej tematyce;
– Hotelmania Worldtour – spotkania ze szkołami (dotychczas ok 40 spotkań online) oraz organizacji mikro-staży dla najbardziej zaangażowanych uczniów szkół hospitality (dotychczas 11 mikro-staży)
– Hotelmania Worldtour International – w tym roku z finałem w postaci tygodniowego stażu 2 laureatów w Japonii, na który 04.11.2022 wybierają się Izabela Niewdzięczna i Szymon Woźniczka
– Pracowania 21 wieku (LAB21) – projekt pracowni we współpracujących ze stowarzyszeniem szkołach.
Kto oprócz uczniów i studentów przede wszystkim doceni uczestnictwo w BE MY GUEST – Zostań Liderem Nowej Gościnności:
– Młodzi Profesjonaliści, dla który profesjonalna kariera w branży HOSPITALITY dopiero się rozpoczęła lub rozwija się w nowej roli – np. po świeżo uzyskanym awansie. To może być doskonała nagroda od pracodawcy, dla wszystkich którzy dopiero zaczęli swoją drogę a już wyróżniają się w zespole;
– Osoby, które właśnie awansowały na nowe stanowisko lub mają poczucie, że od jakiegoś czasu tkwią w miejscu i potrzebują świeżości lub nowego pomysłu jak ukierunkować swój profesjonalny rozwój – znajdą tu genialny ładunek wiedzy i inspiracji;
– Profesjonaliści – liderzy, dla których najważniejsze są wartości związane z budowaniem kultury organizacji opartej o ciągły rozwój. Możliwość Partnerstwa szczególnie docenią rekruterzy biznesowi i akademiccy.
Zakup biletów do zrealizowania na stronie https://bemyguest.ninja/
Czas oraz dostępność, ograniczona ilością miejsc.
Prelegenci:
– Wojciech Herra – Herra On Air
– Weronika Wirtel – Kraków5020
– Jan Durcak – Profitroom
– Michał Podgórski – Grand Hotel Boutique Rzeszów
– Agata Cerynger – Hotelbeds
– Katarzyna Rodziewicz – Fundacja Ronalda McDonalda
– Joanna Preisner – Bacówka Radawa & SPA****
– Wojciech Urbański – Champion Bartender Quality
– Robert Piasecki – Champion Bartender Quality
– Dariusz Martynowicz – Centrum Edukacji i Rozwoju PROGRESOWNIA
– Izabela Plucińska-Dalnodar – SOPi15
– Kamila Dzierżanowska – Mind UP / Słucham Gadam