Zgłębiając wiedzę z poszczególnych badań stawiamy sobie kolejne pytania: czy poziom, którego oczekujemy będzie reprezentowany przez dany hotel? Czy gastronomia zostanie wzbogacona o najnowsze trendy dotyczące naszego osobistego menu? Raport Śniadań Hotelowych, bazujący na badaniach pięciu czołowych sieci działających na polskim rynku, rozwiewa dużą część tych wątpliwości. Prześwietlono ofertę Hotelu Diament, Double Tree by Hilton, Puro Hotels, Q Hotel i Qubus Hotel. Każda z nich wyróżnia się uznaną marką, a przede wszystkim wieloletnim doświadczeniem na rynku hotelarskim.
Katarzyna Bajda – F&B Manager PURO Wrocław Old Town – twierdzi, że śniadania na rynku hotelowym znacznie się poprawiły. Goście przy wyborze ich sieci często podejmują decyzję tylko przez wzgląd na urodzajny jadłospis. Z kolei blogerka kulinarna Pamela Cichoń (Zdrowonajedzona.pl) uważa, że śniadania – kiedyś mało ważne – stały się ogromnym zapotrzebowaniem polskiej gastronomii, co odczuwa zresztą cała branża HoReCa.
Z badań wynika, że częściej jadamy śniadania na mieście niż w domu, przy czym ulubione lokale Polaków muszą udoskonalać swoją ofertę w jadłospisie. To nie jedyna tendencja, jaką udało się wychwycić autorom publikacji.
Zapraszamy zatem do zapoznania się z pełną wersją Raportu Śniadań Hotelowych 2018.