PizzaPortal jest jednym z największych graczy w branży e-commerce zajmujących się pośrednictwem w zamawianiu jedzenia przez internet. W planach firmy na bieżący rok znalazło się m.in. wprowadzenie oferty dedykowanej mieszkańcom mniejszych miast liczących ok. 50-100 tys. osób, a także nawiązanie współpracy z około 2 tys. nowych restauracji.
„Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy nad transformacją firmy m.in. przebudowaliśmy całą strukturę IT, usprawniliśmy organizację, a teraz czas na przyspieszenie z budowaniem skali biznesu” – poinformował dziennikarzy „Pulsu Biznesu” Piotr Kruszyński, Prezes PizzaPortal.pl.
Zarząd zapewnia też, że konkurencja ze strony Ubera nie jest zagrożeniem dla dalszej ekspansji platformy i przekonuje, że amerykańska spółka jest w stanie rozwijać się tylko w największych miastach.
„W niedziele bez handlu zamówienia rosną o 30-35%. Od stycznia doszła kolejna niedziela, więc dla nas to dodatkowy impuls do wzrostu” – przyznaje Kruszyński.
W grudniu ubiegłego roku rozpoczęła się natomiast nowa kampania marketingowa PizzaPortal pod hasłem „GIF me food”. Główną formą przekazu są animowane GIFy zaczerpnięte z popularnego sposobu komunikacji internautów. Poprzez te działania zarząd chce podkreślić m.in. różnorodność produktów oraz wygodę korzystania z portalu, używając przy tym języka bliskiego młodszej części klientów.