Oferta polskich narodowych linii lotniczych będzie dostępna za pośrednictwem dedykowanych agentów GSA (General Sales Agent). Od teraz sprzedają oni bilety na połączenia np. przez Singapur w Malezji, Indonezji, Tajlandii, Wietnamie na Filipinach oraz w Australii i Nowej Zelandii. Operacja ta ma na celu przede wszystkim realizowanie strategii rentowności wzrostu, którą LOT kontynuuje od 2016 roku.
Docelowo planowana jest także sprzedaż biletów w Panamie, Meksyku i Kolumbii, co z pewnością wzmocni transfer z Ameryki Południowej przez Miami, do którego pierwsza maszyna z floty LOT-u zawita już 1 czerwca bieżącego roku.
Pasażerowie z Polski i Europy będą mogli podróżować w ramach jednej rezerwacji z rynków offline przez porty w Singapurze, Tokio, Seulu, Pekinie czy Miami dzięki współpracy z liniami partnerskimi LOT. Mowa tu o umowach typu code-share czy SPA (Straight Prorate Agreement) z wieloma przewoźnikami na całym świecie (np. JetStar, Singapore Airlines, Quantas, Air India czy ANA).