Novotel Gdańsk Centrum przygotował specjalny Pokój Maratoński dedykowany uczestnikom wydarzeń sportowych. Inicjatywa nawiązuje do filozofii marki, zgodnie z którą czas spędzony w Novotelu sprzyja relaksowi, budowaniu dobrych relacji z najbliższymi i nowymi znajomymi oraz integrowaniu lokalnych społeczności.
Zgodnie z ideą guest experience, hotele Novotel nieustannie proponują gościom coraz bardziej spersonalizowaną ofertę m.in. witając podróżnych listami powitalnymi, drobnymi upominkami czy poczęstunkiem. Nawiązując do swojego zaangażowania w Gdański Maraton, Novotel Gdańsk Centrum postanowił stworzyć Pokój Maratoński i podarować wyjątkowe doświadczenia parze szczególnych gości.
W pokoju zamieszkali Lidia i Rafał Czarneccy – utytułowane małżeństwo biegaczy, którzy wspólnie pokonują z sukcesami długie dystanse. W kwietniu wygrali Gdańsk Maraton w kategorii open, a przy okazji startu w niedawnym Maratonie Solidarności zatrzymali się w Novotel Gdańsk Centrum, ponownie odnosząc kolejne sukcesy sportowe.
W specjalnie przygotowanym Pokoju Maratońskim na parę biegaczy czekały pamiątkowe zdjęcia z Gdańsk Maratonu oraz dedykowana wstawka slowfood. Hotel zadbał również o akcesoria do ćwiczeń, aktualną prasę biegową, mapki z trasami biegowymi. Dodatkowo Mistrz Polski w Maratonie z 2010 i 2009 roku, trener Radosław Dudycz, przekazał zdjęcie z dedykacją.
Jak podkreśla Krystian Kubas, Kierownik ds. Hotelowych Novotel Gdańsk Centrum – Reprezentując markę Novotel zależy nam na zachęcaniu ludzi do spędzania czasu w wartościowy sposób, sprzyjający pielęgnowaniu relacji z przyjaciółmi nowymi znajomymi. Pokój Maratoński to uhonorowanie kilku tysięcy osób biorących udział w biegu – naszych gości, naszych pracowników, mieszkańców trójmiasta, sympatyków sportu.
Akcja wzbudziła wśród hotelowych gości wspaniałe, pozytywne emocje. Nie zabrakło wzruszeń i pamiątkowych fotografii.
Idea budowania wyjątkowych doświadczeń i spędzania czasu w wartościowy sposób wpisuje się w DNA marki Novotel. Hotele poświęcają ludziom szczególną uwagę – gościom, lokalnej społeczności z najbliższej okolicy, zespołom hotelowym. Zaprojektowane są tak, aby sprzyjać wspólnemu spędzaniu czasu, relaksowi – niezależnie od rodzaju pobytu: delegacji, spotkania ze znajomymi, czy wakacji.