Polska grupa medialna wystartowała z konceptem gastronomicznym

0
1335
Firma Foodio Concepts, znajdująca się w portfolio spółki Helios z Grupy Agora, zainaugurowała 15 listopada działalność swojej premierowej restauracji. Nowo powstały koncept gastronomiczny proponuje klientom m.in. przysmaki kuchni meksykańskiej.

Na przestrzeni ostatnich lat zdecydowana większość wpływów Grupy pochodzi z działalności spółki Helios, która zarządza popularną siecią kin. W celu dywersyfikacji źródeł przychodów Agora postanowiła więc wprowadzić na rynek sieć restauracji Papa Diego. Goście odwiedzający lokale tej marki będą mogli spróbować m.in: tacos z wyjątkowymi salsami np. mango-tamaryndową lub chipotle, nachos z wieprzowiną carnitas lub burrito z kurczakiem w korzennym sosie mole – wszystko dostępne będzie także w popularnej wersji burrito bowli.

Premierowy punkt marki Papa Diego powstał w strefie restauracyjnej katowickiego centrum handlowego Libero, znajdującej się na pierwszym piętrze. Aby zachęcić lokalną społeczność do odwiedzenia nowej restauracji, właściciele zdecydowali się przygotować specjalnie burrito w niekonwencjonalnej wersji – z krupniokiem. Najodważniejsi goście będą również mieli szansę spróbować tego, z czego słynie meksykańska kuchnia – sosów przygotowanych z najostrzejszych papryczek świata. Do tego będzie jednak potrzebne… pisemne oświadczenie. Palący ból mają uśmierzyć przygotowywane na miejscu lemoniady oraz owocowe smoothies. Ponadto każdy klient, który okaże w restauracji elektroniczny lub papierowy bilet, otrzyma do swojego zamówienia deser w postaci słodkich churros.

Managerem, a jednocześnie szefem kuchni został Rafał Saneta, wcześniej związany m.in. z restauracją Hard Rock Cafe. Głównym zarządzającym siecią będzie natomiast spółka Foodio Concepts, w której 90% udziałów należy do firmy Helios. Pozostała część jest własnością Piotrów Grajewskiego i Komóra. Kwota, jaką Helios zamierza zainwestować w Foodio Concepts będzie oscylować w granicach 10 mln zł, z czego połowa potrzebna jest już na starcie projektu. Po osiągnięciu przez sieć określonych celów finansowych, Grajewski i Komór będą mogli uzyskać dodatkowe 20% udziałów.

Zainaugurowany w Libero Katowice lokal jest pierwszym, ale nie ostatnim przystankiem sieci Papa Diego na kulinarnej mapie Polski. Otwarcie kolejnych restauracji pod tym szyldem planowane jest m.in. w Forum Gdańsk, wielkopolskiej Posnanii, Centrum Praskim Koneser oraz Galerii Młociny w Warszawie, łódzkiej Manufakturze, a także w Galerii Katowickiej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.