Targi Travel & Adventure Show w Los Angeles co roku skupiają ponad trzystu wystawców oraz nawet pięćdziesiąt tysięcy zwiedzających, nie tylko przedstawicieli branży turystycznej, ale także agentów podróży oraz przedstawicieli prasy związanej z tematyką travel.
W ramach wspólnego stoiska Polskiej Organizacji Turystycznej ofertę przyjazdów do Polski prezentowały Polskie Linie Lotnicze LOT oraz biuro SOS Travel. Korzystając z okazji narodowy przewoźnik zapowiedział wprowadzenie bezpośredniego połączenia z Miami, które zaplanowano na czerwiec tego roku. Liczba bezpośrednich połączeń z Los Angeles rokrocznie wzrasta potwierdzając, że Stany Zjednoczone to obszar o znaczącym potencjale rozwoju przyjazdów do Polski.
„LOT z sukcesem realizuje strategię rentownego wzrostu. Firma nie tylko się rozwija, zwiększając swój udział na rynku przewozów lotniczych i zyski, ale także cieszy się coraz większym zaufaniem i sympatią pasażerów i partnerów” – podkreślają przedstawiciele LOT-u.
Spośród nadwiślańskich atrakcji turystycznych największe zainteresowanie wzbudzały zamki, pałace oraz zabytki z listy UNESCO. Najbardziej rozpoznawalne w Stanach Zjednoczonych polskie miasta to Kraków i Warszawa, ale w rozmowach często przewijały się także Gdańsk, Łódź, Wrocław czy Poznań. Dużym zainteresowaniem cieszyła się również turystyka kulinarna związana z poszukiwaniem korzeni.
Z początkiem roku Polskie Linie Lotnicze LOT odebrały kolejnego Boeinga 787 Dreamliner. To powiększona wersja flagowego samolotu narodowego przewoźnika, zabierająca na pokład prawie trzystu pasażerów. Tym samym flota dreamlinerów w PLL LOT liczy już dwanaście samolotów, a w tym roku przewoźnik zapowiedział dostawę dodatkowych trzech. Dzięki temu ma zwiększyć się częstotliwość połączeń do USA i Kanady.