Polski Holding Hotelowy (PHH) wprowadza na rynek hotelowy nową markę – „Halo”. Marka ta ma za zadanie zaoferować gościom zakwaterowanie w różnych atrakcyjnych miejscach turystycznych w Polsce. Pierwsze obiekty, które zostaną otwarte pod szyldem „Halo”, to hotele w Szczyrku, Helu, Toruniu i Szczecinie.
Projekt tworzenia własnej marki przez PHH rozpoczął się w 2019 roku. Nazwa „Halo” została wybrana po analizie rynku, mając na uwadze łatwość jej zapamiętania.
„Halo” ma mieć okalny charakter, z naciskiem na promowanie specyfiki danego miejsca, od górskich krajobrazów w Szczyrku po nadmorskie klimaty w Helu. Wnętrza obiektów łączą nowoczesność z elementami charakterystycznymi dla danego regionu.
W hotelach marki „Halo” goście będą mieli okazję skosztować potraw przygotowywanych z lokalnych składników. Menu będzie proste, ale bazujące na tradycyjnych recepturach.
To początek drogi dla marki „Halo”. W planach PHH jest otwarcie kolejnych hoteli pod tą marką w miejscach takich jak Wisła, Międzyzdroje, Krynica, Kołobrzeg i Zakopane.