#PomagamyPomagającym – Pracownicy PHH włączają się w świąteczną pomoc

0
1024

Polski Holding Hotelowy, tradycyjnie już w okresie przedświątecznym, włączył się w szereg działań charytatywnych. Pracownicy holdingu również w tym roku wsparli akcję Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce – Listy do św. Mikołaja oraz działania Fundacji Dziecięca Fantazja, a także objęli patronatem wybrane placówki pożytku publicznego.

– Dla Polskiego Holdingu Hotelowego i naszych hoteli działania w zakresie szeroko pojętej odpowiedzialności społecznej są bardzo istotne. Jestem dumny z naszych pracowników, którzy w tym trudnym czasie, również dla całej branży hotelarskiej, bardzo mocno włączyli się w pomoc potrzebującym. Tym bardziej budujące jest to, że inicjatywa charytatywnych działań wyszła oddolnie, od samych pracowników, co świadczy o ich wielkiej wrażliwości i chęci pomagania innym. Jedną z inicjatyw było przygotowanie prezentów dla podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W tym roku, jeszcze liczniej niż w latach poprzednich, przekazaliśmy rekordową liczbę 139 paczek. Cieszymy się, że dzięki temu możemy sprawić radość dzieciom, które zostały doświadczone przez los – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

SOS Wioski Dziecięce

W tym roku pomimo pandemii koronawirusa PHH po raz kolejny uczestniczył w Akcji Mikołaj na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Pracownicy holdingu z 12 oddziałów spółki spełnili aż 139 najskrytszych marzeń dzieci z wiosek w Karlinie, Siedlcach, Lublinie i Kraśniku. Była to rekordowa liczba prezentów – w stosunku do lat poprzednich. Łącznie 106 paczek z warszawskich hoteli: Renaissance, Courtyard, Hampton by Hilton Warsaw Airport i Regent Warsawraz z Biura Zarządu PHH zostało dostarczonych do dwóch wiosek w Lublinie i Kraśniku. Pomoc w bezpiecznym dowiezieniu prezentów zaoferowała firma samochodowa Carolina Toyota Wola/Włochy/Wesoła. Pozostałe hotele przekazały paczki kurierem bezpośrednio do wybranych wiosek. Ponadto, Polski Holding Hotelowy zakupił 80 kartek świątecznych w sklepie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce, które trafiły do podmiotów współpracujących z holdingiem. Dzięki temu środki finansowe, które dotychczas zwyczajowo były przeznaczone przez PHH na zakup świątecznych upominków dla partnerów biznesowych, w całości zostały przekazane na rzecz podopiecznych stowarzyszenia.

Fundacja Dziecięca Fantazja
W tym roku z powodu pandemii zmianie uległa również organizacja dwóch świątecznych wydarzeń, organizowanych przez Fundację Dziecięca Fantazja. W latach poprzednich zarówno Świąteczna Kolacja i Koncert z Fantazją, jak również Mikołajki z Fantazją odbywały się w hotelach należących do PHH. W tym roku oba eventy zostały zamienione na wydarzenie online zaplanowane na niedzielę, 20 grudnia. Holding włączył się w to przedsięwzięcie i nagrał trzy filmiki dla dzieci, w których m. in. pojawiają się życzenia od prezesa PHH oraz życzenia z hoteli Renaissance Courtyard. W trzecim filmiku Szef Kuchni Andrzej Bryk pokazuje dzieciom jak zrobić świąteczne pierniczki.

Patronat nad placówkami
Ponadto, w ramach realizowanej strategii CSR, wszystkie hotele, należące do holdingu, wytypowały jedną placówkę pożytku publicznego, którą obejmą długofalowym patronatem. Do tej pory udało się zebrać artykuły dla niemowląt, odzież dla kobiet oraz zabawki, które hotel Holiday Inn Express Rzeszów Airport przekazał do Domu Samotnej Matki w Rzeszowie. Z kolei Best Western Hotel Jurata przygotował 14 prezentów dla podopiecznych Ośrodka Opiekuńczo-Wychowawczego w Kłaninie. Pracownicy warszawskiego hotelu Renaissance zorganizowali zbiórkę żywności, produktów chemicznych oraz ubrań i przekazali do Domu dla Bezdomnych Kobiet EMAUS w Warszawie. Natomiast Moxy Katowice Airport zrealizował 35 listów do świętego Mikołaja, dzięki czemu dzieci z Domu Dziecka w Sarnowie otrzymają świąteczne prezenty.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.