Nowa restauracja sieci Popeyes w Blue City w Warszawie otworzyła swoje drzwi dla klientów 14 grudnia o godzinie 10:00. To piąta placówka marki fast-food w Polsce.
Pierwsze osoby, które stanęły w kolejce przed otwarciem, miały okazję skorzystać z darmowego poczęstunku. Oprócz tego, trzy osoby z początku kolejki otrzymały roczne vouchery na kanapki w ramach promocji. Muzyka na żywo i dekoracje miały na celu stworzenie wyjątkowej atmosfery podczas otwarcia trzeciej restauracji Popeyes w Warszawie.
Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE, wyraził satysfakcję z nowego otwarcia i zapowiedział dalszy rozwój sieci w nadchodzącym roku. Z jego słów wynika, że 2024 rok przyniesie nowe wyzwania i możliwości dla marki, które mają przyciągnąć jeszcze więcej klientów.
– Popeyes w Blue City to piąta restauracja, którą otwieramy w Polsce i zarazem ostatnia w tym roku. Planujemy zakończyć ten rok z przytupem, w naszym Popeyesowym stylu – ma być głośno, kolorowo i przede wszystkim smacznie. A przed nami 2024 i kolejne wyzwania, których nie możemy się już doczekać – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.