Hotel Focus oferuje gościom 92 pokoje, wśród których znajdują się także te w standardzie „premium”, z widokiem na panoramę miasta. W ofercie znajdują się zarówno pokoje jedno, jak i dwuosobowe. Ponadto przygotowano trzy nowoczesne sale konferencyjne, których powierzchnia sumaryczna wynosi 117m2. Nie zapomniano również o ofercie gastronomicznej w postaci restauracji i baru. W bezpłatnej strefie fitness przez całą dobę można natomiast korzystać z sauny i siłowni.
Nowy obiekt znajduje się nieopodal rzeki Warty, w pobliżu poznańskiej Malty. Wystrój wnętrza hotelu zdominował niezwykle popularny ostatnio minimalizm, za co odpowiada poznańskie Studio Architektury Wnętrz PULVA. Wszystkie lokale przygotowano i wyposażono tak, aby goście czuli się jak najbardziej komfortowo.
Hotel Focus poszerzył segment hoteli trzygwiazdkowych znajdujących się w portfolio bydgoskiej firmy. Pozostałe zlokalizowane są w Łodzi, Szczecinie, Sopocie, Chorzowie i Gdańsku. Podobnie jak pozostałe obiekty tej sieci, oferuje bezpłatną, bezprzewodową sieć Wi-Fi na terenie całego budynku. W nawiązaniu do standardów marki, goście hotelowi do lat osiemnastu, którzy będą zakwaterowani wraz z rodzicami, przenocują za darmo.
„Wielkopolski rynek od dawna był jednym z naszych priorytetów, dlatego też z wielkim entuzjazmem podchodzimy do otwarcia hotelu w Poznaniu. Wierzymy, że korzystna lokalizacja, niebanalny design oraz szeroka oferta naszego obiektu, przyciągną zarówno klientów biznesowych, jak i osoby podróżujące w celach turystycznych. Myślę, że Focus Hotel Poznań namiesza nieco na lokalnym rynku noclegowym” – skomentował Łukasz Płoszyński, wiceprezes zarządu sieci Focus Hotels.
Właścicielem spółki Focus Hotels jest Grupa Kapitałowa IMMOBILE S.A., która figuruje na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2007 roku.
Jeśli chcemy skutecznie promować nasz hotel, by stał się równie popularny, warto wówczas zainwestować w kampanię w mediach społecznościowych i porządną stronę internetową