Popularna sieć hoteli poszerzyła ofertę na terenie kraju

1
1455
W Poznaniu swoją działalność zainaugurował trzygwiazdkowy obiekt należący do spółki Focus Hotels. To premierowy hotel tej sieci w stolicy Wielkopolski oraz dziesiąty na terenie kraju.

Hotel Focus oferuje gościom 92 pokoje, wśród których znajdują się także te w standardzie „premium”, z widokiem na panoramę miasta. W ofercie znajdują się zarówno pokoje jedno, jak i dwuosobowe. Ponadto przygotowano trzy nowoczesne sale konferencyjne, których powierzchnia sumaryczna wynosi 117m2. Nie zapomniano również o ofercie gastronomicznej w postaci restauracji i baru. W bezpłatnej strefie fitness przez całą dobę można natomiast korzystać z sauny i siłowni.

Nowy obiekt znajduje się nieopodal rzeki Warty, w pobliżu poznańskiej Malty. Wystrój wnętrza hotelu zdominował niezwykle popularny ostatnio minimalizm, za co odpowiada poznańskie Studio Architektury Wnętrz PULVA. Wszystkie lokale przygotowano i wyposażono tak, aby goście czuli się jak najbardziej komfortowo.

Hotel Focus poszerzył segment hoteli trzygwiazdkowych znajdujących się w portfolio bydgoskiej firmy. Pozostałe zlokalizowane są w Łodzi, Szczecinie, Sopocie, Chorzowie i Gdańsku. Podobnie jak pozostałe obiekty tej sieci, oferuje bezpłatną, bezprzewodową sieć Wi-Fi na terenie całego budynku. W nawiązaniu do standardów marki, goście hotelowi do lat osiemnastu, którzy będą zakwaterowani wraz z rodzicami, przenocują za darmo.

„Wielkopolski rynek od dawna był jednym z naszych priorytetów, dlatego też z wielkim entuzjazmem podchodzimy do otwarcia hotelu w Poznaniu. Wierzymy, że korzystna lokalizacja, niebanalny design oraz szeroka oferta naszego obiektu, przyciągną zarówno klientów biznesowych, jak i osoby podróżujące w celach turystycznych. Myślę, że Focus Hotel Poznań namiesza nieco na lokalnym rynku noclegowym” – skomentował Łukasz Płoszyński, wiceprezes zarządu sieci Focus Hotels.

Właścicielem spółki Focus Hotels jest Grupa Kapitałowa IMMOBILE S.A., która figuruje na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2007 roku.

1 KOMENTARZ

  1. Jeśli chcemy skutecznie promować nasz hotel, by stał się równie popularny, warto wówczas zainwestować w kampanię w mediach społecznościowych i porządną stronę internetową

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.