Popularne linie lotnicze testują nowe rozwiązanie

0
1291
5 listopada jedne z najpopularniejszych linii lotniczych wystartują z nowym autorskim pomysłem – „Delights to Go”. Rozwiązanie będzie testowane przez sześć miesięcy na terenie monachijskiego aeroportu.

Nowy koncept Lufthansy skierowany jest głównie do pasażerów, którzy z powodu braku czasu pomiędzy przesiadkami nie mogą odwiedzić saloniku. Już niedługo klienci uzyskają dostęp do dedykowanej, samoobsługowej strefy usytuowanej w centrum Terminala 2, w pobliżu bramki G19.

W celu skorzystania z automatu trzeba będzie przeskanować kartę pokładową i wybrać danie dostępne w ofercie. Zostanie ono przygotowane w specjalnym to-go-box. Pasażer będzie mógł dokonać wyboru spośród z trzech kategorii: Classic (np. wrap z tuńczyka lub sałatka grecka), Balance (np. kanapka z kiełkami, gruszką i musztardą figową lub sałatka z imbirem i quinoa) oraz Local (np. sałatka z kiełbasy monachijskiej). Zestawy zostaną uzupełnione o butelkę wody, słodką lub słoną przekąskę i owoc. Oprócz posiłków, klienci będą mieć do wyboru kawę, herbatę i różne soki. Aktualizacja oferty ma następować co dwa tygodnie.

Lufthansa jest jednym z najpopularniejszych przewoźników lotniczych w Europie. Jej obecna siedziba mieści się w Kolonii, zaś polskie centrum usług od piętnastu lat znajduje się w Krakowie. Aktualnie flota Lufthansy liczy ponad 300 samolotów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.