Port Lotniczy Wrocław testuje interaktywnego asystenta pasażerów

0
1406
Port Lotniczy Wrocław jest inicjatorem aplikacji chatbot w Polsce. Podobne rozwiązanie technologiczne zostało wprowadzone w zaledwie kilku miastach Europy.

Chatbot lotniska to aplikacja oparta na Messengerze. Jest to wirtualny oraz interaktywny asystent pasażerów działający w czasie rzeczywistym. Głównym zadaniem chatbota będzie ułatwienie korzystania z portu, m.in. informowanie na bieżąco o statusie rejsu, a oprócz tego pomoc w planowaniu podróży dzięki zintegrowaniu z wyszukiwarką połączeń.

Aplikacja jest już w fazie finalnej, jednak do jej uruchomienia potrzebne jest przeprowadzenie testów przez realnych pasażerów. Z tego powodu zaproszono kilkadziesiąt osób, które zajmą się sprawdzeniem możliwości chatbota.

„Jako pierwsi będą mieli okazję wypróbować nasz chatbot, sprawdzić jego możliwości i wszystkie funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na ich opinie, bo to właśnie z myślą o naszych pasażerach uruchamiamy to narzędzie. Chatbot to kompleksowe, cyfrowe narzędzie. Oznacza nową jakość w obsłudze pasażerów wrocławskiego lotniska” – powiedział Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.

Testerem urządzenia mógł zostać każdy, niezależnie od tego czy wybiera się w podróż czy nie. Osoby zainteresowane nową aplikacją mogły zgłaszać chęć udziału w testach na oficjalnym fanpage’u Portu Lotniczego Wrocław do 4 lutego do godziny 9:00. Wygrywały osoby, które w najciekawszym sposób uzasadniły, dlaczego to właśnie one powinny jako pierwsze przetestować chatbota. Testy potrwają tydzień, a uczestnicy mogą liczyć na ciekawe nagrody. Zarząd dolnośląskiego aeroportu planuje oficjalnie zainaugurować chatbota jeszcze w tym miesiącu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.