Edyta Kowalczyk swoje życie zawodowe poświęciła całkowicie hotelarstwu, gdyż odnalazła w nim pasję. Światowa marka Radisson Blu zaspokoiła jej potrzebę ciągłego rozwoju, budując wzorcową ścieżkę kariery.
Doświadczenie zdobywała w różnych działach, zaczynając od stanowiska kelnerki i działu gastronomii, poprzez dział rezerwacji, a następnie dział konferencji i bankietów dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby klienta. Prawdziwą jej pasją okazał się jednak obszar Revenue Management i możliwość budowania strategii firmy. Wyróżniające się umiejętności analityczne wykorzystała tworząc autorskie narzędzia maksymalizacji przychodów i kontroli kosztów uznane w sieci Carlson Rezidor jako „Best practice”.
Kowalczyk posiada osobowość lidera. Własne ambicje i determinacja pomogły jej osiągnąć wybitne wyniki finansowe, ale także rozwinąć swoich pracowników na stanowiska Średniego i Wyższego Szczebla Zarządzania. W pracy wyróżnia ją profesjonalizm i osobiste zaangażowanie. Wymaga od siebie minimum 100% i takiej samej postawy oczekuje od innych. Zaraża swoją pasją, kierując się dewizą, że wspólny określony cel oraz efekt synergii gwarantuje szeroko pojęty „wzrost”. Wierzy, że każdy obszar można udoskonalić, a skala innowacyjnych rozwiązań jest nieograniczona.
Podczas jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2018 Edyta Kowalczyk wygłosi prezentację pt. „Potęga benchmarku w realizacji efektywnej sprzedaży konferencji”, w trakcie której poruszy następujące zagadnienia:
- Benchmarking = Zmiana perspektywy.
- Identyfikacja potencjału i trendów poprzez benchmarking.
- Rola benchmarkingu w maksymalizacji skuteczności pozyskiwania biznesu.
- Wpływ benchmarkingu na decyzje strategiczne i optymalizacje procesów.
Zapraszamy do zapoznania się z agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.