Powtarzalność działań w budowaniu gościnności – czyli jak sprawić, aby hotel na co dzień trzymał jakość usług. Ten panel podczas konferencji Hotel Meeting w Krakowie poprowadzi Rafał Pasenik, a jego gośćmi będzie Agata Szparaga, Ewa Rogala oraz Marta Otrębska. Poznajcie naszych panelistów.
Pełny program wydarzenia na stronie Hotel Meeting
Bilety na konferencję na stronie REJESTRACJA
Rafał Pasenik z H&R System to doświadczony trener i praktyk z 25 – sto letnim stażem. Jego droga zawodowa prowadziła od „zmywaka”, przez kuchnię, pracę kelnera aż do kierownika i menedżera restauracji. Od 2004 r prowadzi własną firmę zajmującą się doradztwem oraz szkoleniami. Prowadzi między innymi szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi, sugestywnej sprzedaży oraz szkolenia menedżerskie. Współtwórca podcastów Gastrolekcje.
Agata Szparaga jest Kierownikiem ds. Recepcji i Sprzedaży w Hotele SPA Dr Irena Eris. Hotelarz z 11-letnim doświadczeniem. Praca w Hotelarstwie to dla niej przede wszystkim pasja i zamiłowanie do pracy w ludźmi i dla ludzi. Posiada doświadczenie w pracy w działach operacyjnych: gastronomii, sprzedaży bankietów i konferencji oraz przede wszystkim zarządzaniu zespołami recepcji i rezerwacji oraz guest relations. Zdobywała doświadczenie w luksusowych markach takich jak Sofitel czy Radisson Collection. Obecnie w Hotelach SPA Dr Irena Eris na stanowisku Kierownika ds. Recepcji i Sprzedaży odpowiada za grupę 3 hoteli. Również wykładowca na takich uczelniach jak Szkoła Głowna Turystyki i Hotelarstwa Vistula oraz Akademia Leona Koźmińskiego.
Ewa Rogala na co dzień jest dyrektorką generalną w Rezydencji Luxury Hotel****. Jej zawodowa podróż związana z marketingiem i kreowaniem strategii marki zaczęła się już 15 lat temu od swoje własnej firmy i przeplata się w każdej kolejnej pracy. Od ponad 12 lat z pasją zajmuje się zarządzaniem i sprzedażą̨, w ostatnich latach głownie w świecie online. Od 6 lat nadaje tempa w rozwoju w Rezydencja Luxury Hotel i szuka w nim każdej możliwej szansy na wykorzystanie w pełni jego potencjału, a także załogi, którą ma przyjemność prowadzić.
Marta Otrębska to doświadczona hotelarka i trenerka serwisu z międzynarodowym doświadczeniem. Pierwsza kobieta w Polsce z prestiżowym certyfikatem 7 Star Butler Service uzyskanym po szkoleniu przez renomowaną Magnums Butler Academy. Marta jest założycielką iDelight z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży hotelarsko-gastronomicznej. Mieszkając i pracując pół dekady w Azji Marta doskonaliła swoje umiejętności wśród najlepszych m.in. otwierając Mandarin Oriental Pudong Shanghai i uczestnicząc w procesie zdobywania 5* Forbes. Hotel zdobył je jako pierwszy w historii ustanawiając nowy rekord – 9 miesięcy po otwarciu. Marta oferuje obecnie usługi doradztwa hotelarskiego dla luksusowych hoteli i resortów za pośrednictwem iDelight.
Konferencja zakończy się Hotelowym Xmas Party oraz akcją charytatywną, podczas której wesprzemy krakowski dom dziecka. Bilety na wydarzenie dostępne są na stronie REJESTRACJA. Dla hotelarzy przygotowano bilety w cenach od 199 PLN na udział w konferencji, do 549 PLN na udział w konferencji, Xmas Party oraz nocleg. Ilość tych ostatnich biletów jest ograniczona.
Konferencję poprowadzi Karol Weber, Inspektor Hotelowy oraz autor bloga Enjoyyourstay.pl i Rafał Krzycki, wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca Radio i Horeca TV.