Prawo w branży Horeca – odcinek 2 (audycja Horeca Radio)

0
1282
W drugim odcinku cyklu audycji pt. „Prawo w branży Horeca” Mikołaj Ostrowski, adwokat i partner zarządzający w kancelarii OWIW Legal, wyjaśni, dlaczego hotelarze powinni zabezpieczać się przed ewentualnymi zniszczeniami dokonanymi przez gości oraz wskaże, na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu tego typu umów.

Mikołaj Ostrowski jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Aplikację sądową ukończył w stołecznym Sądzie Apelacyjnym, natomiast adwokacką w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Od przeszło dziesięciu lat doradza przedsiębiorcom. Doświadczenie zawodowe zdobywał w renomowanej warszawskiej kancelarii Michałowski Stefański, gdzie uczestniczył w poważnych projektach biznesowych. W 2014 roku spełnił swoje marzenie – założył własną kancelarię OWIW Legal, w której zajmuje się sporami sądowymi, prawem umów, regulaminami oraz kwestiami podatkowymi. Od listopada br. współprowadzi również w Horeca Radio cykl audycji pt. „Prawo w branży Horeca”, w których doradza hotelarzom i gastronomom w zagadnieniach prawnych.

Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Zabezpieczenia roszczeń hotelarzy”, w której Mikołaj Ostrowski odpowie między innymi na pytania, czy warto się ubezpieczać i do kiedy można dochodzić swoich praw.

„Wbrew pozorom, dużo łatwiej i lepiej zabezpieczam interesy klientów umową, jeśli mamy do czynienia ze zorganizowaną imprezą. W umowie typu firma-firma, a także firma-konsument, możemy bowiem wprowadzić postanowienia, które pozwalają nam bardzo szybko i skutecznie dochodzić swoich roszczeń.”

Mikołaj Ostrowski – adwokat i partner zarządzający w kancelarii OWIW Legal

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.