Jacek Piasecki swoją karierę w branży HoReCa rozpoczął w 1996 roku jako kelner bankietowy w stołecznym hotelu The Westin. Od tego czasu konsekwentnie zaliczał kolejne awanse aż do stanowiska Dyrektora Gastronomii. Po ponad 12 latach pracy w pięciogwiazdkowym warszawskim obiekcie zdecydował się zmienić otoczenie i przeniósł się do zlokalizowanego w województwie zachodniopomorskim hotelu Marena Wellness & Spa, który wprowadzał na rynek. W sierpniu 2009 roku związał się ze spółką Sfinks Polska, pełniąc przez 2,5 roku funkcję Dyrektora Regionalnego. Następnie przez 12 miesięcy odpowiadał w spółce Fabryka Catering za rozwój biznesowy, po czym wrócił do hotelarstwa zostając dyrektorem luksusowego kompleksu Pałac Żelechów Spa & Wellness. Obecnie realizuje się jako Dyrektor Operacyjny w stołecznym Airport Hotel Okęcie. Jego profesjonalizm i zaangażowanie w pełnione obowiązki został dwukrotnie doceniony przez dostawców biorących udział w konferencjach Hotel Meeting w ramach konkursu Professional Buyer.
Zapraszamy do wysłuchania audycji z cyklu „Professional Buyer”, w której Jacek Piasecki opowiedział między innymi o kulisach negocjacji odbywających się w ramach spotkań w formule Business Speed Dating.
„Cyfra to nie wszystko. Za tą cyfrą musi iść jakość, którą zdobędziemy wyłącznie ciężko dobierając i poszukując nieustannie właściwych produktów, dobrego stosunku ceny do jakości.”
Jacek Piasecki, Dyrektor Operacyjny w Airport Hotel Okęcie
Pobierz audycję w formacie MP3
Partnerzy audycji:
Nieprzyjemne szumy z mikrofonu, ale rozmowa bardzo ciekawa. Pozdrawiam!
1
4.5