Profitroom i Qualpro zawierają strategiczne partnerstwo w zakresie Revenue Management

0
389

Profitroom zacieśnia współpracę z Qualpro, firmą oferującą rozwiązania z zakresu maksymalizacji przychodów. Dzięki integracji systemu proRMS z Profitroom Suite, hotelarze zyskują możliwość automatyzacji dynamicznego zarządzania ceną i restrykcjami w różnych kanałach sprzedaży online.

Ta współpraca ma na celu ułatwienie pracy hotelarzom, którzy borykają się z coraz bardziej złożonymi wyzwaniami rynku, w tym śledzeniem cen konkurencji oraz analizą dynamicznych zmian na rynku.

Systemy Revenue Management System (RMS) od lat znajdują zastosowanie głównie w sieciach hotelowych, ale zmieniające się potrzeby rynku powodują, że coraz więcej niezależnych hoteli poszukuje narzędzi, które pomogą im w optymalizacji polityki cenowej i zarządzaniu popytem. Zespół Qualpro oferuje hotelom regularne monitorowanie rynku oraz precyzyjne reagowanie na zmiany w czasie rzeczywistym.

Dzięki połączeniu sił Profitroom i Qualpro, hotelarze mają do dyspozycji narzędzia, które wspierają ich w dynamicznym zarządzaniu cenami, analizie konkurencji oraz automatyzacji procesu zarządzania rezerwacjami. Michał Forysiak, założyciel Qualpro, podkreśla, że już teraz wiele hoteli odnosi sukcesy dzięki tej współpracy, a nowe narzędzia mogą znacznie poprawić wyniki finansowe obiektów.

– Zadbaliśmy o ścisłą współpracę z Profitroom, ponieważ jest to wiodący dostawca technologii rezerwacyjnych na polskim rynku. Już teraz mamy wiele historii sukcesu wynikających z połączenia naszych sił w obiektach, które korzystają z naszych rozwiązań. Jestem przekonany, że integracja naszych technologii to narzędzia, które tworzą nową wartość dla hotelarzy i znacznie wzmocnią ich strategię sprzedaży, a tym samym wyniki finansowe. – powiedział Michał Forysiak, założyciel Qualpro.

– Na co dzień pomagamy pozyskiwać hotelom rezerwacje bezpośrednie i dbamy o ich marketing online. Dzięki tej integracji tworzymy efekt synergii działań, które mogą znacznie zwiększyć efektywność działań na rzecz strategii direct booking w hotelach. – podsumowuje Agata Pielacha-Janiec, Profitroom.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.