Profitroom z nagrodami w konkursie Hotel Tech Awards 2024

0
634
Fot.: Materiały prasowe Profitroom

Profitroom, firma technologiczna obsługująca polskie obiekty hotelowe w zakresie strategii direct booking, została nagrodzona w konkursie Hotel Tech Awards 2024. Oprogramowanie Profitroom Marketing Automation zdobyło pierwsze miejsce w kategorii hotelowy CRM & E-mail marketing, natomiast Profitroom Booking Engine 360 i Profitroom Websites zajęły drugie miejsca odpowiednio w kategoriach hotelowego silnika rezerwacji i stron internetowych dla hoteli.

Hotel Tech Report, amerykańska platforma oceniająca dostawców technologii dla branży hotelowej, bazuje na recenzjach hotelarzy, którzy oceniają narzędzia m.in. pod względem łatwości obsługi i wartości. „Największą wagę w Hotel Tech Awards przykłada się do ocen hotelarzy korzystających na co dzień z narzędzi. Serwis prosi chociażby o ocenę łatwości obsługi systemu, wartości jaką dają narzędzia oraz wymaga pisemnego komentarza zalet wynikających z jego codziennego użytkowania. Dodatkowo uwzględnia inne wskaźniki świadczące o jakości firmy takie jak: wielkość firmy, liczbę integracji, rekomendacje partnerów biznesowych czy popularność na świecie” – wyjaśnia Arkadiusz Czerwiński, Brand Strategy Director Profitroom.

W konkursie, który trwał od 1 września do 15 grudnia, hotelarze z całego świata pozostawili ponad 25.000 recenzji o dostawcach technologii. Profitroom zdobył także miejsce w Top 10 People’s Choice Award, wyróżniającej najbardziej popularne rozwiązania technologiczne w branży hotelarskiej.

Marcin Dragan, założyciel Profitroom, skomentował uzyskane wyniki: „Kolejny rok z rzędu udowadniamy, że rozwijana przez nas technologia dla branży hotelowej jest światowej jakości. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas dodatkową motywacją, aby cały czas rozwijać nasze produkty i usługi, które mają przynosić hotelarzom jak najwięcej rezerwacji”.

Profitroom został również doceniony za wkład w zwiększanie hotelowych przychodów, łatwość korzystania z systemu oraz bieżącą obsługę, czego wynikiem jest certyfikat GCSC Global Customer Support Certification Level III.

Fot.: Materiały prasowe Profitroom

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.