Profitroom, firma technologiczna obsługująca polskie obiekty hotelowe w zakresie strategii direct booking, została nagrodzona w konkursie Hotel Tech Awards 2024. Oprogramowanie Profitroom Marketing Automation zdobyło pierwsze miejsce w kategorii hotelowy CRM & E-mail marketing, natomiast Profitroom Booking Engine 360 i Profitroom Websites zajęły drugie miejsca odpowiednio w kategoriach hotelowego silnika rezerwacji i stron internetowych dla hoteli.
Hotel Tech Report, amerykańska platforma oceniająca dostawców technologii dla branży hotelowej, bazuje na recenzjach hotelarzy, którzy oceniają narzędzia m.in. pod względem łatwości obsługi i wartości. „Największą wagę w Hotel Tech Awards przykłada się do ocen hotelarzy korzystających na co dzień z narzędzi. Serwis prosi chociażby o ocenę łatwości obsługi systemu, wartości jaką dają narzędzia oraz wymaga pisemnego komentarza zalet wynikających z jego codziennego użytkowania. Dodatkowo uwzględnia inne wskaźniki świadczące o jakości firmy takie jak: wielkość firmy, liczbę integracji, rekomendacje partnerów biznesowych czy popularność na świecie” – wyjaśnia Arkadiusz Czerwiński, Brand Strategy Director Profitroom.
W konkursie, który trwał od 1 września do 15 grudnia, hotelarze z całego świata pozostawili ponad 25.000 recenzji o dostawcach technologii. Profitroom zdobył także miejsce w Top 10 People’s Choice Award, wyróżniającej najbardziej popularne rozwiązania technologiczne w branży hotelarskiej.
Marcin Dragan, założyciel Profitroom, skomentował uzyskane wyniki: „Kolejny rok z rzędu udowadniamy, że rozwijana przez nas technologia dla branży hotelowej jest światowej jakości. Otrzymane wyróżnienie jest dla nas dodatkową motywacją, aby cały czas rozwijać nasze produkty i usługi, które mają przynosić hotelarzom jak najwięcej rezerwacji”.
Profitroom został również doceniony za wkład w zwiększanie hotelowych przychodów, łatwość korzystania z systemu oraz bieżącą obsługę, czego wynikiem jest certyfikat GCSC Global Customer Support Certification Level III.