Projekt Chefs for Change (Horeca Radio)

0
1182
Przypominamy audycję, w której Weronika Pochylska z kampanii Roślinniejemy opowiada o nowym projekcie Chefs for Change. Jest on skierowany do szefów kuchni i ma na celu promocję produktów roślinnych w tworzeniu menu restauracji. Ambasadorem akcji jest m.in. Marcin Popielarz z restauracji Biały Królik z Gdyni, który opowiada dlaczego i jak warto wykorzystywać produkty roślinne w kuchni, aby przekładało się to na biznes. Zapraszamy!


Celem kampanii RoślinnieJemy jest wsparcie producentów żywności, sieci handlowych, właścicieli restauracji we wprowadzaniu oraz promowaniu roślinnych produktów i dań. 2 na 10 konsumentów w wieku 25-34 mówi o tym, że spożywają obecnie więcej produktów wegetariańskich niż rok temu. Dodatkowo, prawie 10 proc. respondentów w tej grupie wiekowej deklaruje, że jest na diecie wegetariańskiej lub wegańskiej.

Partnerzy audycji:

     Chefs for Change

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.