Przyjmij zamówienie, odbierz płatność kartą i wydrukuj paragon od razu przy stoliku! 

0
766
Fot.: Materiały prasowe GoPOS

Dla każdego właściciela lokalu gastronomicznego ogromne znaczenie ma sprawna obsługa. Szybszy proces to zawsze więcej obsłużonych gości, a tym samym – większy zarobek. We współczesnym biznesie najefektywniejszym sposobem na usprawnienie obsługi jest jej automatyzacja. W tym artykule wyjaśnimy, jak zautomatyzować cały proces obsługi w lokalu – od chwili przyjęcia zamówienia i wysłania na kuchnię, przez odebranie płatności kartą, aż po wydruk paragonu lub przesłanie go drogą elektroniczną – czyli realizować jego wszystkie etapy bezpośrednio przy stolikach gości.

Potrzeby współczesnej gastronomii

Ostatnie lata to trudny czas dla branży gastronomicznej. Braki kadrowe wymuszają konieczność unowocześnienia wielu procesów, co wymaga odpowiednich rozwiązań technologicznych. Duża konkurencja i wysokie wymagania klientów dodatkowo wzmagają potrzebę wprowadzania innowacji. Z tego względu właściciele biznesów gastronomicznych aktualnie starają się przede wszystkim maksymalnie usprawnić wszystkie działania w swoich lokalach. Umożliwia to automatyzacja procesów za pomocą nowoczesnych rozwiązań. Mimo braków personelu, wykorzystanie innowacyjnych narzędzi pozwoli obsłużyć wielu klientów, a tym samym – zwiększyć oszczędności.  

Pełna obsługa All in One, bezpośrednio przy stolikach gości

Rozwiązaniem, które pozwala efektywnie przyspieszyć obsługę kelnerską jest Mobilny Kelner 2.0. Dzięki niemu każdy etap obsługi – począwszy od przyjęcia zamówienia i wysłania go na kuchnię, poprzez odbiór płatności kartą, aż po wydrukowanie paragonu lub przesłanie go drogą elektroniczną – odbywa się na jednym urządzeniu, bezpośrednio przy stolikach gości. Pracownicy przyjmują zamówienia na nowoczesnych terminalach mobilnych, a co za tym idzie – nie muszą już biegać do terminalu POS. Co istotne, system działa także podczas chwilowego braku Internetu. Kelnerzy obsługując gości, mogą przedstawiać zdjęcia dań na tabletach, co ułatwia klientom wybór potrawy. Takie przyjmowanie zamówień pozwala wyeliminować niepotrzebne pomyłki. Tradycyjny sposób notowania na karteczkach zazwyczaj wiąże się z licznymi błędami i wydłużeniem procesu obsługi. Wykorzystanie tego innowacyjnego rozwiązania umożliwia precyzyjne przyjmowanie zamówień, dzięki czemu goście w restauracji zawsze otrzymają dokładnie to, co zamawiali.

Sprawniejszy proces obsługi

Korzystanie z systemu sprzedażowego na tabletach pozwala przede wszystkim znacząco przyspieszyć obsługę. Skuteczność tego narzędzia najlepiej jednak ukażą dane liczbowe. Mobilny Kelner 2.0 umożliwia przyjmowanie zamówień w 3 kliknięciach o 30% szybciej. Pozwala to obsłużyć większą liczbę gości, w krótszym czasie, a także przyspieszyć wydawanie posiłków i napojów o 20%. Tak wysoka efektywność przekłada się na większe zyski. Gdy klienci otrzymają napoje szybciej, jest bardzo prawdopodobne, że zamówią następne. Szybsza sprzedaż zapewnia także większą rotację stolików, a to z kolei skutkuje większym zarobkiem. Co więcej, system pozwala przypisywać pozycje do poszczególnych klientów, a także ustalać kolejność wydawania zamówień. Takie rozwiązanie wyklucza pomyłki i jeszcze bardziej przyspiesza obsługę. 

Dobra komunikacja to podstawa

Dla efektywności każdego biznesu ogromne znaczenie ma sprawna komunikacja. Właściwy przepływ informacji wewnątrz zespołu to klucz do skutecznej współpracy. Aby zadbać o dobrą komunikację w lokalu, warto zainwestować w system KDS. Z tym narzędziem wszystkie przyjęte zamówienia błyskawicznie trafią do kuchni, gdzie zostaną wyświetlone na ekranie. Kucharze mogą zaledwie jednym kliknięciem zmieniać statusy zamówień i oznaczać je innym kolorem. KDS pozwala także na przesyłanie powiadomień do kelnerów, gdy zamówienie jest gotowe do odbioru. Rozwiązanie ułatwia zarządzanie pracą, a ponadto usprawnia przepływ informacji między obsługą kelnerską, a kucharzami, dzięki czemu klienci zostaną obsłużeni zdecydowanie szybciej.

Płatności i paragony od razu przy stolikach

Efektywny proces obsługi nie ogranicza się wyłącznie do przyjmowania zamówień! Dzięki najnowszej wersji Mobilnego Kelnera 2.0 będziesz mógł przyjmować płatności kartą i drukować paragon lub przesyłać go drogą elektroniczną – bezpośrednio przy stolikach Twoich klientów! Dodatkowo, wygodnie będziesz mógł rozdzielać lub łączyć rachunki według preferencji gości oraz nabijać wszelkie zniżki i rabaty. 

Pełna kontrola sali

Aplikacja zapewnia bieżący podgląd graficzny sali restauracyjnej. Umożliwia to stałą kontrolę wolnych miejsc, a dzięki temu pozwala łatwiej ocenić, ilu gości w danej chwili można przyjąć. Ponadto z poziomu widoku sali możliwe jest rozdzielanie stolików między pracownikami, co znacząco usprawnia organizację pracy obsługi kelnerskiej. Narzędzie zapewnia także szybką i bezbłędną obsługę rezerwacji. 

Urządzenia idealne dla Mobilnych Kelnerów 2.0!

Dla Mobilnych Kelnerów 2.0 dostępne są specjalne terminale mobilne: iMin Swift, Sunmi V2s oraz PAX A920. Te urządzenia posiadają wbudowane drukarki termiczne, umożliwiające wygodne przyjmowanie płatności kartą i natychmiastowy wydruk paragonu przy stolikach gości. Wszystkie terminale wyróżniają się kompaktowymi rozmiarami, innowacyjnym designem oraz wytrzymałą, solidną konstrukcją, zapewniającą wysoką odporność na pracę w różnych warunkach.

Dla dzisiejszej gastronomii kluczowe znaczenie ma automatyzacja, która znacząco usprawnia proces obsługi. Jeśli zainteresowało Cię innowacyjne rozwiązanie, jakim jest Mobilny Kelner 2.0 zapisz się na listę i przetestuj go w swoim biznesie! Więcej informacji można uzyskać, klikając w baner poniżej. 

Fot.: Materiały prasowe GoPOS



ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.