Istnieje kilka możliwość, by dostarczyć zamówienie prosto do klienta. Jedną z nich jest zatrudnienie własnych kierowców. Jednak kontrola ich pracy oraz tego, co dzieje się z zamówieniami po opuszczeniu lokalu, nie jest już taka prosta. Bez odpowiednich narzędzi często trudno uzyskać takie dane. Dla tych, którzy posiadają prywatnych dostawców lub chcą zacząć dowozić, korzystając z ich usług, szczególnie pomocna będzie aplikacja dla kierowców. Czym jest i jakie korzyści posiada?
Pełna kontrola dostawcy dzięki aplikacji
Kontrola pracy dostawców to ważny aspekt dla każdego właściciela, który realizuje zamówienia w dostawie. Szybkość i odpowiednia jakość całego procesu musi być na najwyższym poziomie, by konsument ponownie chciał zamówić u nas posiłek. Aby oferowane usługi mogły stawać się coraz lepsze, warto korzystać z narzędzi, które mogą znacznie je usprawnić. Jednym z nich jest aplikacja dla kierowców, która pozwala kontrolować dostawców, nawet gdy Ci opuszczą lokal z zamówieniami. Dzięki temu nadzór ich pracy czy aktualnej lokalizacji możliwy jest w każdym momencie i z dowolnego urządzenia osobistego. W ten sposób zyskujemy dostęp do danych, z którymi z łatwością sprawdzimy jak swoją pracę wykonują nasi dostawcy, a także czy posiłek faktycznie dotarł do konsumenta planowo.
Prosto pod drzwi Twojego klienta
Aplikacja dla kierowców pozwala przyspieszyć dostawę o nawet 35%. Jak to możliwe? Narzędzie wskazuje dokładną trasę do miejsca dostarczenia zamówienia dzięki czemu możemy mieć pewność, że zawsze dotrze ono do klienta najszybciej, jak to tylko możliwe. Co więcej dostawca nie musi już dłużej korzystać z dodatkowych narzędzi, by odnaleźć lokalizację czy najkorzystniejszą trasę, a wszystkie potrzebne informacje dostarczy mu tylko jedno narzędzie.
Oczywiście nie wszystkie sytuacje da się przewidzieć, a już zwłaszcza te na drodze. Dzięki aplikacji manager lokalu, nawet w przypadku małego opóźnienia, może z łatwością poinformować o nim swoich klientów.
Dowolne rozdzielanie zamówień
Aplikacja dla kierowców jest w pełni zsynchronizowana z system sprzedażowym GoPOS. Dzięki temu wszystkie zamówienia można wygodnie przyjmować na ekranie swojego POS w lokalu, a w rezultacie otrzymać w jednym miejscu szczegółowe dane na temat adresu czy miejsca ich dostarczenia. Takie rozwiązanie pozwala jeszcze wydajniej zarządzać całym procesem dostaw. Jeśli kilka zamówień pochodzi z podobnej lokalizacji, aplikacja umożliwia ich dowolne rozdzielanie pomiędzy poszczególnymi kurierami. Dzięki temu kierowcy mogą zrealizować jeszcze więcej zamówień w krótszym czasie, a restauracja – cieszyć się jeszcze większym przychodem.
Rozliczenia gotowe po kilku sekundach
Rozliczenia pracowników to czasochłonny proces, zwłaszcza gdy decydujemy się wykonywać go samodzielnie, a do tego ręcznie. Dzięki aplikacji swoich dostawców można rozliczać nawet w kilka sekund. Narzędzie wygeneruje wszystkie potrzebne dane, jak ilość przepracowanych godzin, zrealizowanych dostaw czy przebytych kilometrów, a dodatkowo przechowa je bezpiecznie w systemie. Zalety? Możliwość zaoszczędzenia do nawet 48% czasu miesięcznie, potrzebnego na rozliczenia.
Realizując dowozy samodzielnie lub rozważając wdrożenie własnych kurierów, warto postawić na dedykowaną im aplikację. Takie narzędzie nie tylko usprawni cały proces, ale też pomoże właścicielom przeprowadzać skuteczne rozliczenia czy zyskać jeszcze większą kontrolę nad realizowanymi dostawami. Odwiedzając stronę internetową, można dowiedzieć się o nim więcej.
Jeśli szukasz innych rozwiązań delivery, sprawdź te dostępne w GoPOS. Na stronie internetowej zyskasz więcej informacji na temat własnego sklepu online, integracji z zewnętrznymi portalami, a także innych narzędzi do przyjmowania zamówień, jak np. centralka telefoniczna.