Przyszłość przemysłu spotkań (audycja Horeca Radio)

1
1278
W audycji z cyklu „Przyszłość przemysłu spotkań” Krzysztof Celuch, właściciel firmy Celuch Consulting i prorektor uczelni Vistula, opowie o najnowszych trendach na 2019 rok w branży spotkań.


Pobierz audycję w formacie MP3

Krzysztof Celuch jest profesjonalnym mówcą, trenerem, konsultantem biznesowym, wykładowcą akademickim i przedsiębiorcą. Specjalizuje się w przemyśle spotkań, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami (event management). Swoje badania naukowe, szkolenia i wystąpienia opiera na wiedzy z zakresu, ekonomii, psychologii biznesu, socjologii, marketingu i kulturoznawstwa. Ponadto prowadzi warsztaty, szkolenia i wykłady, moderuje panele dyskusyjne, debaty, czy spotkania zarządów, a przy tym realizuje projekty badawcze i buduje strategie. Jako właściciel firmy Celuch Consulting, działającej w obszarze badań i współpracy przy budowaniu edukacji przyszłości, pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i motywacji, rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do przemysłu spotkań (event marketingu).

Zapraszamy do wysłuchania premierowego odcinka pt. „Raport Trendy 2019 – Wiedza, Produkt, Motywacja, Wpływ”, w której poruszone zostały wątki personalizacji, wzrostu budżetów na programy motywacyjne, mobilnej przyszłości, wzrostu roli miast średniej wielkości oraz projektowania wydarzeń.

„Trendy 2019 to raport przygotowany na bazie międzynarodowych publikacji, ale w odniesieniu do Polski. Costa Coffee, Green Caffè Nero, dla niektórych McDonald’s, a dla innych prestiżowe restauracje w Warszawie to oczywiste miejsca spotkań, ale nie ma już problemu z tym, że biznesmeni, ludzie z branży spotkań albo nasi kontrahenci umawiają się rano na bieganie.”

Krzysztof Celuch, Owner / CEO Celuch Consulting

Partnerzy audycji:

        

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.