Psycholog w hotelu – czy wsparcie dla zespołu to nowy standard?

0
316
Fot.: Horeca Business Club

Podczas konferencji Hotel Meeting Aneta Zalewska, dyrektorka Notera Hotel Spa, zaprezentuje inspirujące case study na temat współpracy z psychologiem w hotelu. W swojej prelekcji „Psycholog w hotelu – potrzeby i efekty korzystania ze współpracy w Notera Hotel Spa” opowie o praktycznych aspektach wdrożenia wsparcia psychologicznego, które może stać się realnym wsparciem zarówno dla zespołu, jak i całego obiektu.

Na przykładzie Notera Hotel Spa, uczestnicy poznają:

  • Jak rozpoznać potrzeby zespołu i podjąć decyzję o współpracy z psychologiem.
  • Jakie formy wsparcia psychologicznego mogą być wdrożone w hotelu.
  • Jakie korzyści przynosi wsparcie psychologiczne, w tym feedback od pracowników.
  • Czy wsparcie psychologa działa w każdej sytuacji i jakie wyzwania mogą się pojawić.
  • Jakie plany rozwoju w zakresie wsparcia psychologicznego ma Notera Hotel Spa.

To wyjątkowa okazja, aby zobaczyć, jak działania zorientowane na dobrostan pracowników mogą realnie wpłynąć na ich zaangażowanie i atmosferę w pracy.

Aneta Zalewska to hotelarka z ponad 20-letnim doświadczeniem, obecnie dyrektorka Notera Hotel Spa w Borach Tucholskich. Brała udział w tworzeniu koncepcji hotelu od podstaw – od fazy projektowej, przez proces inwestycyjny, po zarządzanie obiektem od jego otwarcia w 2018 roku. Jej pasją jest rozwój usług i doskonalenie standardów, co czyni z niej liderkę nie tylko w zarządzaniu, ale także w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań, takich jak współpraca z psychologiem.

W czasach, gdy dobrostan pracowników staje się jednym z kluczowych elementów sukcesu biznesowego, prelekcja Anety Zalewskiej oferuje cenne wskazówki, jak zadbać o zespół i stworzyć warunki, które przyciągną i zatrzymają najlepszych pracowników.

Pełny program konferencji oraz bilety dostępne na: hotele.bsdpoland.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.