Publicis Groupe zapewni obsługę medialną sieci Marriott International

0
1590
Globalny przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci hoteli Marriott International wygrała francuska grupa reklamowa Publicis, która przejmie schedę po sieci domów mediowych MEC działających aktualnie pod szyldem Wavemaker.

W Publicis Groupe zostanie utworzona odrębna struktura odpowiadająca wyłącznie za obsługę sieci Marriott International – Marriott Media One. Powstanie ona w wyniku połączenia zespołów agencji SapientRazorfish i SparkFoundry i będzie działać w porozumieniu z wewnętrznymi zespołami Marriotta odpowiedzialnymi za globalne zarządzanie mediami.

„Firmie Marriott udało się połączyć autentyczne relacje interpersonalne z cyfrowymi innowacjami, które są obecne w całym programie lojalnościowym […]. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą dotychczasową relację z firmą Marriott, która napędza cyfrową transformację biznesową, a przy tym dokonuje transformacji marketingowej” – powiedział Rob Silver, który stanie na czele Marriott One Media.

Marriott International to największa amerykańska sieć luksusowych hoteli założona w 1927 roku w Waszyngtonie. W swoim bogatym portfolio spółka posiada 30 różnych marek i dysponuje siecią 6500 hoteli w 127 krajach na świecie. Najbardziej znane i prestiżowe brandy hotelowe należące do Marriotta to Sheraton, Westin, Luxury Collection, Le Meridien, Four Points by Sheraton czy Tribute Portfoli.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.