W Publicis Groupe zostanie utworzona odrębna struktura odpowiadająca wyłącznie za obsługę sieci Marriott International – Marriott Media One. Powstanie ona w wyniku połączenia zespołów agencji SapientRazorfish i SparkFoundry i będzie działać w porozumieniu z wewnętrznymi zespołami Marriotta odpowiedzialnymi za globalne zarządzanie mediami.
„Firmie Marriott udało się połączyć autentyczne relacje interpersonalne z cyfrowymi innowacjami, które są obecne w całym programie lojalnościowym […]. Cieszymy się, że możemy rozwijać naszą dotychczasową relację z firmą Marriott, która napędza cyfrową transformację biznesową, a przy tym dokonuje transformacji marketingowej” – powiedział Rob Silver, który stanie na czele Marriott One Media.
Marriott International to największa amerykańska sieć luksusowych hoteli założona w 1927 roku w Waszyngtonie. W swoim bogatym portfolio spółka posiada 30 różnych marek i dysponuje siecią 6500 hoteli w 127 krajach na świecie. Najbardziej znane i prestiżowe brandy hotelowe należące do Marriotta to Sheraton, Westin, Luxury Collection, Le Meridien, Four Points by Sheraton czy Tribute Portfoli.