Radisson Hotel Group chce podpisać 330 umów w 2022 roku

0
1171

W oparciu o przełomowy dla Radisson Hotel Group rok 2021, który był najbardziej udanym rokiem w historii pod względem liczby podpisanych umów, grupa podzieliła się kolejnymi planami na tegorocznym International Hospitality Investment Forum (IHIF), przedstawiając imponujące prognozy, które obejmują otwarcie 15 000 pokoi i podpisanie umów na 330 hoteli w regionie EMEA i APAC w 2022 r.

W 2021 r. Radisson Hotel Group, przy wsparciu swoich udziałowców Jin Jiang i Sino-Ceef, kontynuowała realizację pięcioletniego planu transformacji, który zaowocował wdrożeniem najlepszych w swojej klasie systemów maksymalizujących przychody we wszystkich hotelach Grupy, a także ciągłymi inwestycjami w systemy operacyjne Grupy, co zaowocowało zapewnieniem najlepszego GOP w branży. Z 330 planowanymi umowami w 2022 roku, grupa chce poprawić osiągnięcia z 2021 roku, który był najbardziej udanym rokiem w historii firmy pod względem podpisanych umów.

Radisson Hotel Group dobrze rozpoczęła rok 2022, podpisując i otwierając ponad 50 hoteli w regionie EMEA i APAC. Wybiegając w przyszłość do końca 2022 roku, Grupa planuje podwoić liczbę podpisanych umów w regionie EMEA, dodając 45 obiektów oraz gwałtownie zwiększyć liczbę podpisanych umów w regionie APAC, dodając 285 obiektów, wraz ze swoimi partnerami, przybliżając się do osiągnięcia celu podwojenia globalnego portfela poprzez rozwój w regionie APAC do 2025 roku. Szczególnym kierunkiem rozwoju w regionie EMEA jest ekspansja marki prizeotel.

Od momentu uruchomienia Radisson Collection w 2018 roku, portfolio marki wzrosło do ponad 45 obiektów, w tym niedawno otwartych w Berlinie, Bilbao i Rijadzie. Radisson Blu nadal umacnia swoją pozycję jako największa marka klasy wyższej w Europie i liczy blisko 400 hoteli w swoim globalnym portfolio, w tym niedawno otwarte obiekty w Hiszpanii, na Madagaskarze, w Grecji, Turcji, Indiach oraz na Sri Lance. Marka Radisson rozrosła się do prawie 300 hoteli na całym świecie, a ostatnio dołączyły do niej obiekty na Sri Lance, Malediwach, w Indiach, Wietnamie, Francji, Turcji i Tunezji. Portfolio marki Radisson RED powiększyło się do prawie 70 hoteli na całym świecie. Grupa umocniła również swoją pozycję w sektorze kurortów i apartamentów z obsługą, dodając nowe obiekty w Indiach, Wietnamie, Grecji, Senegalu, Polsce i Turcji.

Grupa ujawniła plany ekspansji swojej marki prizeotel, która oferuje właścicielom i inwestorom nowe, łatwe rozwiązanie w zakresie konwersji. prizeotel to marka o wysokiej wartości dodanej, skoncentrowana na wysokim poziomie wzornictwa, przeznaczona dla zaawansowanych technologicznie osób, podróżujących po w tętniących życiem, miejskich lokalizacjach, oferująca podróżnym elastyczne przestrzenie, które można przekształcać. W ciągu najbliższych pięciu lat grupa planuje rozszerzyć istniejące portfolio prizeotel o 45 nowych obiektów w wybranych krajach Unii Europejskiej, a także wprowadzić markę do Wielkiej Brytanii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.