Radisson Hotel Group realizuje swoje plany rozwoju

0
1109

Bazując na dobrym początku roku 2022, Radisson Hotel Group kontynuuje swoje plany ekspansji na kluczowych rynkach w regionie EMEA i APAC.

W ubiegłym roku Radisson Hotel Group odnotowała najwyższą w historii liczbę podpisanych umów, a niedawno ogłosiła cele na rok 2022, które mają przewyższyć rok poprzedni. Grupa ogłosiła również, że zamierza uwolnić siłę swoich różnorodnych marek i partnerstw w regionie Azji, Australii i Oceanii (APAC), aby do 2025 r. osiągnąć znaczący wzrost w całym regionie.

Do tej pory w tym roku Grupa podpisała i otworzyła ponad 100 obiektów w kluczowych krajach, takich jak Turcja, Grecja, Madagaskar i Chiny. W segmencie lifestylowym, Grupa otworzyła i podpisała umowy na obiekty Radisson Collection w Niemczech, Turcji, Hiszpanii, Arabii Saudyjskiej, Chorwacji i Estonii, zwiększając tym samym liczbę hoteli w portfolio Radisson Collection do niespełna 50.

Radisson Blu, największa marka klasy wyższej w Europie, podpisała i otworzyła kilka nowych hoteli w najważniejszych ośrodkach turystycznych, takich jak Barcelona, Mykonos, Madagaskar, Jordania, Lanzarote i Galle, zwiększając tym samym liczbę obiektów do 394.

Przed sezonem letnim Grupa wzbogaciła się o wspaniałe kurorty w Grecji, Senegalu, Turcji i Egipcie. W Chorwacji, Grupa otworzyła swój pierwszy hotel Radisson Collection na wybrzeżu Adriatyku, Grand Hotel Brioni Pula, A Radisson Collection Hotel. W Hiszpanii, Radisson Hotel Group kontynuuje rozwój swojej działalności, otwierając Radisson Blu 1882 Hotel, Barcelona Sagrada Familia i Radisson Collection Hotel, Gran Vía Bilbao, przed planowanym otwarciem Radisson RED w Madrycie.

Marka stowarzyszona Grupy, Radisson Individuals, zadebiutowała na nowych rynkach, takich jak Egipt i Turcja, oraz rozszerzyła swoją obecność w Wielkiej Brytanii, Ghanie, Polsce i Norwegii, zwiększając łączne portfolio marki do ponad 60 obiektów działających i będących w trakcie rozwoju. W Indiach Grupa wprowadziła ekscytujące rozszerzenie marki Radisson Individuals Retreats w ramach planu podwojenia swojej obecności w tym kraju do 250 hoteli do 2025 roku.

Radisson, marka Grupy znana ze swojego minimalistycznego, skandynawskiego stylu i najszybciej rozwijająca się marka w regionie EMEA, zadebiutowała na nowych rynkach, w tym w Belgii, otwierając Radisson Hotel Liège City Centre, 15. hotel w tym kraju. Marka Radisson podpisała i otworzyła kolejne obiekty w regionie EMEA i APAC we Francji, Polsce, Senegalu, na Sri Lance, w Grecji, Turcji i na Malediwach, zwiększając tym samym portfolio marki do 290 hoteli w eksploatacji i w budowie.

W ubiegłym miesiącu Grupa ogłosiła rozszerzenie strategicznego partnerstwa z PPHE Hotel Group w celu stworzenia portfela lifestylowych art’oteli premium w najważniejszych miastach wjazdowych oraz współpracy w zakresie możliwości rozwoju marek Grupy w Europie.

Szczególnym kierunkiem rozwoju w regionie EMEA jest ekspansja lifestylowej marki średniej klasy Grupy, prizeotel, z planowanymi 45 nowymi obiektami w wybranych krajach w ciągu najbliższych pięciu lat, w tym wprowadzenie marki do Wielkiej Brytanii. Na początku tego roku marka otworzyła swój pierwszy hotel w Wiedniu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.