Bazując na dobrym początku roku 2022, Radisson Hotel Group kontynuuje swoje plany ekspansji na kluczowych rynkach w regionie EMEA i APAC.
W ubiegłym roku Radisson Hotel Group odnotowała najwyższą w historii liczbę podpisanych umów, a niedawno ogłosiła cele na rok 2022, które mają przewyższyć rok poprzedni. Grupa ogłosiła również, że zamierza uwolnić siłę swoich różnorodnych marek i partnerstw w regionie Azji, Australii i Oceanii (APAC), aby do 2025 r. osiągnąć znaczący wzrost w całym regionie.
Do tej pory w tym roku Grupa podpisała i otworzyła ponad 100 obiektów w kluczowych krajach, takich jak Turcja, Grecja, Madagaskar i Chiny. W segmencie lifestylowym, Grupa otworzyła i podpisała umowy na obiekty Radisson Collection w Niemczech, Turcji, Hiszpanii, Arabii Saudyjskiej, Chorwacji i Estonii, zwiększając tym samym liczbę hoteli w portfolio Radisson Collection do niespełna 50.
Radisson Blu, największa marka klasy wyższej w Europie, podpisała i otworzyła kilka nowych hoteli w najważniejszych ośrodkach turystycznych, takich jak Barcelona, Mykonos, Madagaskar, Jordania, Lanzarote i Galle, zwiększając tym samym liczbę obiektów do 394.
Przed sezonem letnim Grupa wzbogaciła się o wspaniałe kurorty w Grecji, Senegalu, Turcji i Egipcie. W Chorwacji, Grupa otworzyła swój pierwszy hotel Radisson Collection na wybrzeżu Adriatyku, Grand Hotel Brioni Pula, A Radisson Collection Hotel. W Hiszpanii, Radisson Hotel Group kontynuuje rozwój swojej działalności, otwierając Radisson Blu 1882 Hotel, Barcelona Sagrada Familia i Radisson Collection Hotel, Gran Vía Bilbao, przed planowanym otwarciem Radisson RED w Madrycie.
Marka stowarzyszona Grupy, Radisson Individuals, zadebiutowała na nowych rynkach, takich jak Egipt i Turcja, oraz rozszerzyła swoją obecność w Wielkiej Brytanii, Ghanie, Polsce i Norwegii, zwiększając łączne portfolio marki do ponad 60 obiektów działających i będących w trakcie rozwoju. W Indiach Grupa wprowadziła ekscytujące rozszerzenie marki Radisson Individuals Retreats w ramach planu podwojenia swojej obecności w tym kraju do 250 hoteli do 2025 roku.
Radisson, marka Grupy znana ze swojego minimalistycznego, skandynawskiego stylu i najszybciej rozwijająca się marka w regionie EMEA, zadebiutowała na nowych rynkach, w tym w Belgii, otwierając Radisson Hotel Liège City Centre, 15. hotel w tym kraju. Marka Radisson podpisała i otworzyła kolejne obiekty w regionie EMEA i APAC we Francji, Polsce, Senegalu, na Sri Lance, w Grecji, Turcji i na Malediwach, zwiększając tym samym portfolio marki do 290 hoteli w eksploatacji i w budowie.
W ubiegłym miesiącu Grupa ogłosiła rozszerzenie strategicznego partnerstwa z PPHE Hotel Group w celu stworzenia portfela lifestylowych art’oteli premium w najważniejszych miastach wjazdowych oraz współpracy w zakresie możliwości rozwoju marek Grupy w Europie.
Szczególnym kierunkiem rozwoju w regionie EMEA jest ekspansja lifestylowej marki średniej klasy Grupy, prizeotel, z planowanymi 45 nowymi obiektami w wybranych krajach w ciągu najbliższych pięciu lat, w tym wprowadzenie marki do Wielkiej Brytanii. Na początku tego roku marka otworzyła swój pierwszy hotel w Wiedniu.