Wyniki działalności biznesowej grupy na przestrzeni ostatniego roku oraz plany rozwoju na kolejny okres przedstawili Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju, Valerie Schuermans, wiceprezeska ds. rozwoju oraz Olof Karlsson, dyrektor regionalny w Polsce i Europie Centralnej i Płd.-Wsch.
– Polska to najszybciej rozwijający się rynek w tej części Europy. Od lat intensywnie rozwijamy tu marki Radisson Hotel Group, oferując inwestorom szeroki wachlarz możliwości współpracy i gwarantując wysoki zysk z inwestycji. All Eyes On Poland 2.0 to dla nas świetna okazja, aby spotkać się osobiście z naszymi partnerami biznesowymi i przedstawić im sukcesy, jakie wspólnie udaje nam się osiągać w Polsce – podkreśla Elie Younes, wiceprezes wykonawczy ds. rozwoju w Radisson Hotel Group.
Obecność grupy w Polsce przekłada się na 19 hoteli z 4,5 tys. pokojami w użyciu lub w fazie budowy. Radisson jest także największym międzynarodowym operatorem hotelowym w polskich ośrodkach wypoczynkowych. W Polsce, jako jedynym kraju w Europie, jest obecne wszystkie pięć marek Radisson Hotel Group. Znajdują się tu m.in. obiekty Radisson Blu; zostały także wprowadzone trzy nowe marki na polskim rynku: marka lifestyle’owa Radisson Red, Radisson i Radisson Collection.