Sieć Radisson Hotel Group ogłosiła rozwój systemu EMMA, jedynej w swoim rodzaju ujednoliconej platformy technologicznej Grupy, która obsługuje wszystkie podstawowe funkcje, poprzez włączenie wszystkich hoteli z portfolio do jednego ujednoliconego systemu zarządzania przychodami, po zautomatyzowane prognozowanie całkowitych przychodów, jak również wprowadzenie dynamicznego ustalania cen dla żywności i napojów.
EMMA, dzięki unikalnej technologii, stanowi rdzeń innowacji w zakresie zarządzania przychodami Grupy i zapewnia integrację wszystkich aspektów jej podstawowej działalności w ramach jednej globalnej platformy. EMMA stanowi podstawę przyszłego wzrostu dzięki połączeniu 360-stopniowego doświadczenia klienta, zwiększonej rozpoznawalności gości oraz spersonalizowanej obsługi na terenie obiektu. Platforma ta stanowi jeden wspólny ekosystem i łączy nowoczesne technologie, które są otwarte na łączność z partnerami w sposób efektywny kosztowo.
Radisson Hotel Group ustanowiła nowe cele KPI i wdrożyła RevPlan by IDeaS, zautomatyzowany system prognozowania dla wszystkich kanałów przychodów. RevPlan, który obecnie działa w ponad 168 hotelach, a do końca 2022 r. ma objąć ponad 200 hoteli, zapewnia potężne możliwości analityczne w celu zwiększenia wydajności, produktywności i dokładności prognoz poprzez ograniczenie czasu poświęcanego na ręczne zbieranie danych z różnych systemów i unikanie błędów spowodowanych ręcznym wprowadzaniem danych i obliczeniami.
Specjaliści Grupy ds. zarządzania przychodami i prognozowania korzystają również z Pulse, niestandardowego narzędzia analityki biznesowej, które zapewnia niezbędny wgląd w zarządzanie działalnością Grupy za pomocą jednego spójnego, wydajnego narzędzia opartego na chmurze. Wprowadzony na rynek w 2019 roku Pulse łączy dane z Property Management System, systemów sprawozdawczości finansowej i źródeł zewnętrznych, aby umożliwić zespołowi zarządzania przychodami monitorowanie wydajności za pomocą zaledwie kilku kliknięć i zapewnić potężny wgląd w strategiczne decyzje.
Gianni di Fede, Senior Vice President Revenue Management, BI & Distribution w Radisson Hotel Group
„Radisson Hotel Group jest znana na całym świecie z najlepszych w swojej klasie systemów, które maksymalizują przychody w naszych hotelach i zapewniają najlepszy GOP w branży. Rok 2022 był prawdziwym punktem zwrotnym w branży turystycznej i hotelarskiej, ponieważ ludzie starają się nadrobić zaległości z ostatnich dwóch lat. W ciągu ostatniego roku nawiązaliśmy współpracę z nowymi partnerami i wprowadziliśmy innowacje technologiczne, które pozwoliły nam osiągnąć niezrównane wyniki. Jesteśmy podekscytowani resztą roku i z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie tych inicjatyw w całym naszym portfolio, wspieranych przez naszą ekspansję The Club by Radisson Hotel Group”.