Radisson Hotel Group wprowadza innowacje w zarządzaniu przychodami

0
1172

Sieć Radisson Hotel Group ogłosiła rozwój systemu EMMA, jedynej w swoim rodzaju ujednoliconej platformy technologicznej Grupy, która obsługuje wszystkie podstawowe funkcje, poprzez włączenie wszystkich hoteli z portfolio do jednego ujednoliconego systemu zarządzania przychodami, po zautomatyzowane prognozowanie całkowitych przychodów, jak również wprowadzenie dynamicznego ustalania cen dla żywności i napojów.

EMMA, dzięki unikalnej technologii, stanowi rdzeń innowacji w zakresie zarządzania przychodami Grupy i zapewnia integrację wszystkich aspektów jej podstawowej działalności w ramach jednej globalnej platformy. EMMA stanowi podstawę przyszłego wzrostu dzięki połączeniu 360-stopniowego doświadczenia klienta, zwiększonej rozpoznawalności gości oraz spersonalizowanej obsługi na terenie obiektu. Platforma ta stanowi jeden wspólny ekosystem i łączy nowoczesne technologie, które są otwarte na łączność z partnerami w sposób efektywny kosztowo.

Radisson Hotel Group ustanowiła nowe cele KPI i wdrożyła RevPlan by IDeaS, zautomatyzowany system prognozowania dla wszystkich kanałów przychodów. RevPlan, który obecnie działa w ponad 168 hotelach, a do końca 2022 r. ma objąć ponad 200 hoteli, zapewnia potężne możliwości analityczne w celu zwiększenia wydajności, produktywności i dokładności prognoz poprzez ograniczenie czasu poświęcanego na ręczne zbieranie danych z różnych systemów i unikanie błędów spowodowanych ręcznym wprowadzaniem danych i obliczeniami.

Specjaliści Grupy ds. zarządzania przychodami i prognozowania korzystają również z Pulse, niestandardowego narzędzia analityki biznesowej, które zapewnia niezbędny wgląd w zarządzanie działalnością Grupy za pomocą jednego spójnego, wydajnego narzędzia opartego na chmurze. Wprowadzony na rynek w 2019 roku Pulse łączy dane z Property Management System, systemów sprawozdawczości finansowej i źródeł zewnętrznych, aby umożliwić zespołowi zarządzania przychodami monitorowanie wydajności za pomocą zaledwie kilku kliknięć i zapewnić potężny wgląd w strategiczne decyzje.

Gianni di Fede, Senior Vice President Revenue Management, BI & Distribution w Radisson Hotel Group
„Radisson Hotel Group jest znana na całym świecie z najlepszych w swojej klasie systemów, które maksymalizują przychody w naszych hotelach i zapewniają najlepszy GOP w branży. Rok 2022 był prawdziwym punktem zwrotnym w branży turystycznej i hotelarskiej, ponieważ ludzie starają się nadrobić zaległości z ostatnich dwóch lat. W ciągu ostatniego roku nawiązaliśmy współpracę z nowymi partnerami i wprowadziliśmy innowacje technologiczne, które pozwoliły nam osiągnąć niezrównane wyniki. Jesteśmy podekscytowani resztą roku i z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie tych inicjatyw w całym naszym portfolio, wspieranych przez naszą ekspansję The Club by Radisson Hotel Group”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.