[RAPORT] Jak będzie, czyli rynek spotkań w Polsce oczami klienta

0
1205

W ostatnich miesiącach wiele uwagi poświęcono sytuacji, w jakiej znalazły się hotele. W miarę jak znoszone były kolejne obostrzenia badano nastroje gości pod kątem wakacyjnych planów, sytuację w branży noclegowej oczami hotelarzy czy zmiany poziomu rezerwacji bezpośrednich. O ile powrót do gry obiektów typowo noclegowych i spa wydawał się dość oczywisty, o tyle obiekty (nie tylko hotele konferencyjne, ale też centra eventowe), funkcjonujące w oparciu o aktywność gościa MICE’owego, stanęły przed dużym wyzwaniem.

Zmierzyć się musiały z jednej strony ze zmieniającymi się obostrzeniami i rygorami dystansu społecznego, a z drugiej strony z niewiadomą, co do nastrojów swoich klientów B2B. I właśnie ten duży poziom niepewności co decyzji organizatorów spotkań skłonił nas do przeprowadzenia ankiety i skierowania jej nie do przedstawicieli branży hotelarskiej, ale jej klientów.

Zależało nam, aby ustalić, czy – mimo nowej rzeczywistości, która staje się nową normalnością – nastąpi powrót do wydarzeń w klasycznej formule bezpośrednich spotkań, kiedy to może nastąpić, jak pandemia przełożyła się na kondycje przedsiębiorstw/firm oraz czy zmieniła optykę zleceniodawców w kwestii zakresu i sposobu współpracy z obiektami. Mam nadzieję, że wnioski przedstawione w raporcie pozwolą obiektom podjąć konkretne działania, których kierunek  zapewni im w niedługim czasie możliwość odbudowania rynku spotkań – mówi Eliza Kozica-Kamińska Dyrektor ds. Szkoleń Idea Profit.

ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z RAPORTEM

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.