Od pieców konwekcyjno-parowych po SelfCookingCenter®
Wszystko rozpoczęło się od idei połączenia w jednym urządzeniu pary z gorącym powietrzem. W 1976 roku firma opracowała swój pierwszy piec konwekcyjno-parowy, który od tamtego czasu jest nieprzerwanie udoskonalany. Jednak na tym Rational nie poprzestał.
Firma nie zamierzała bowiem jedynie projektować maszyn, lecz także oferować innowacyjne rozwiązania dla gastronomii. Wizja ta pozwoliła niemieckiemu producentowi osiągnąć pozycję wiodącego światowego dostawcy technologii. Produkty Rationala są teraz stałym elementem wyposażenia dużych kuchni.
850 tys. sprzedanych urządzeń sprawiło, że produkty firmy Rational stały się standardem w kuchniach profesjonalnych. Aż 93% klientów na całym świecie potwierdza, że urządzenia bawarskiej firmy zapewniają najwyższe możliwe korzyści (analiza przeprowadzona przez instytut TNS Infratest w 2016 r.).
100% Made in Germany
Obecnie spółka Rational AG zatrudnia 1900 pracowników na całym świecie, w tym 1000 w Niemczech. Specjalistyczne urządzenia produkowane są w zakładzie w Landsberg am Lech w Bawarii. Od 2000 r. niemiecka firma jest notowana na rodzimej giełdzie w segmencie Prime Standard, a obecnie również w indeksie SDAX.
Aby zapewnić klientom najwyższą możliwą jakość, każde urządzenie Rationala jest kontrolowane przed wysyłką przez czterech różnych pracowników. W celu wprowadzania bieżących ulepszeń, procedurę kontroli jakości regularnie aktualizują wszystkie techniczne działy przedsiębiorstwa.
Przedsiębiorstwo kucharzy
Filozofia firmy z regionu Monachium znajduje odzwierciedlenie w strukturze działów badań i rozwoju. Pracują w nich fizycy, specjaliści żywieniowi, inżynierowie i szefowie kuchni. Dlatego też firma Rational jest nie tylko przedsiębiorstwem dla kucharzy – zatrudniając ponad 250 szefów kuchni na całym świecie jest również przedsiębiorstwem kucharzy. Ta zorientowana na klienta struktura organizacyjna tworzy wydajną podstawę dla wyjątkowego potencjału innowacyjnego firmy.
Angażując się w rozwój branży, firma Rational AG zdecydowała się zostać sponsorem strategicznym jesiennych edycji konferencji biznesowych Hotel Meeting i Gastro Meeting, które odbędą się odpowiednio: 22 października i 19 listopada w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Przedstawicieli firm, które również chciałyby w ten sposób promować swoją markę, zachęcamy do kontaktu drogą mailową oraz poprzez formularz.
Wśród dumnych patronów obu konferencji znajduje się również portal Horeca Business Club. Już teraz zapraszamy do udziału wszystkich przedstawicieli branży. Rejestracji można dokonywać za pomocą platformy Evenea.
Więcej szczegółów na temat Hotel Meeting i Gastro Meeting, w tym ramowy program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnych stronach internetowych obu tych wydarzeń.