Zapraszamy do wysłuchania pierwszej relacji z VI edycji konferencji Hotel Meeting. Miłosz Stanisławski odpowiada na pytanie „Dla kogo jest Twój hotel i czy potrzebujesz sprzedawać każdą usługę?”
Miłosz Stanisławski
Profesjonalny networker i lider marketingu sieciowego. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Hotelarzy i współzałożyciel marki HotelMania. Do lipca 2019 Dyrektor Generalny Sound Garden Hotel w Warszawie, pełnił tę funkcję od 2013 roku. Piętnastoletnie doświadczenie w hotelarstwie, sprzedaży i marketingu zdobywał w warszawskich hotelach: Jan III Sobieski, Rialto, Vienna House, Radisson Blu Sobieski i Platinum Residence. Nagrodzony tytułami: Odkrycie Roku przez MPI Poland Chapter; Hotelarz Roku przez magazyn Hotelarz; MP Power Awards – MP Power 12 przez MeetingPlanner.pl.
Zaangażowany w rozwój talentów, między innymi jako wykładowca w Grupie Uczelni Vistula, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz wolontariusz w organizacjach młodzieżowych i branżowych – MPI Poland Chapter – Współpraca ze Studentami; IGHP Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego – Dyrektor Regionu Mazowieckiego.
Partner audycji: