Zapraszamy do wysłuchania relacji z prezentacji Marty Otrębskiej w trakcie jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting. Jakie cechy powinien mieć Butler i jak one wpływają na tworzenie więzi z gośćmi? Jak Butler Service bezpośrednio kreuje wyjątkowy guest experience i dlaczego warto inwestować w szkolenia poszerzające zakres zdolności personelu?
Marta Otrębska
Hotelarka i trenerka serwisu z międzynarodowym doświadczeniem. Pierwsza kobieta w Polsce z prestiżowym certyfikatem 7 Star Butler Service uzyskanym po szkoleniu przez renomowaną Magnums Butler Academy.
Marta jest założycielką iDelight z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży hotelarsko-gastronomicznej. Mieszkając i pracując pół dekady w Azji Marta doskonaliła swoje umiejętności wśród najlepszych m.in. otwierając Mandarin Oriental Pudong Shanghai i uczestnicząc w procesie zdobywania 5* Forbes. Hotel zdobył je jako pierwszy w historii ustanowiając nowy rekord – 9 miesięcy po otwarciu.
Marta oferuje obecnie usługi doradztwa hotelarskiego dla luksusowych hoteli i resortów za pośrednictwem iDelight. Jej najnowsza praca dla klienta obejmuje konsultacje projektowe z legendarną MOHG.
Partner audycji: