Relacje, wydarzenia odc. 41 – Hotel Meeting – Marta Otrębska – Butler, jako krawiec spersonalizowanej usługi

0
1410

Zapraszamy do wysłuchania relacji z prezentacji Marty Otrębskiej w trakcie jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting. Jakie cechy powinien mieć Butler i jak one wpływają na tworzenie więzi z gośćmi? Jak Butler Service bezpośrednio kreuje wyjątkowy guest experience i dlaczego warto inwestować w szkolenia poszerzające zakres zdolności personelu?

Marta Otrębska

Hotelarka i trenerka serwisu z międzynarodowym doświadczeniem. Pierwsza kobieta w Polsce z prestiżowym certyfikatem 7 Star Butler Service uzyskanym po szkoleniu przez renomowaną Magnums Butler Academy.
Marta jest założycielką iDelight z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży hotelarsko-gastronomicznej. Mieszkając i pracując pół dekady w Azji Marta doskonaliła swoje umiejętności wśród najlepszych m.in. otwierając Mandarin Oriental Pudong Shanghai i uczestnicząc w procesie zdobywania 5* Forbes. Hotel zdobył je jako pierwszy w historii ustanowiając nowy rekord – 9 miesięcy po otwarciu.
Marta oferuje obecnie usługi doradztwa hotelarskiego dla luksusowych hoteli i resortów za pośrednictwem iDelight. Jej najnowsza praca dla klienta obejmuje konsultacje projektowe z legendarną MOHG.

Partner audycji:

   

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.