Restauracja Zdrowa Krowa otworzy się w Olivii Business Centre

0
1124
Fot.: Olivia Business Centre

Już wkrótce na gastronomicznej mapie Trójmiasta pojawi się nowy koncept kulinarny. W pierwszym kwartale 2022 roku sieć restauracji franczyzowych Zdrowa Krowa uruchomi swój lokal w koncepcie „smile&wine” w centrum biznesowym Olivia Business Centre.

Rozpoczęło się poszukiwania partnera, który poprowadzi to miejsce. – W ofercie restauracji, która będzie otwarta od rana do późnego wieczora, znajdzie się bogata oferta śniadań, najprzeróżniejszych dań sezonowych, burgerów oraz steków, a także przystawek, deserów i koktajli – opowiada Robert Kuc, CEO sieci Zdrowa Krowa.

Restauracja będzie mieścić się w najnowszym budynku kompleksu Olivia Center – Olivia Prime, który stoi przy Alei Grunwaldzkiej, czyli głównej ulicy całego Trójmiasta. W bezpośrednim sąsiedztwie dwóch najlepiej ocenianych dzielnic mieszkaniowych Gdańska, Oliwy i Przymorza Małego, gdzie mieszka kilkadziesiąt tysięcy potencjalnych klientów restauracji. Dzielnice te otaczają Olivię Centre.

– Zdrowa Krowa jest kolejnym, 12. lokalem wśród restauracji i kawiarni na terenie Olivii Centre. Jesteśmy pewni, że będzie doskonałym rozwinięciem dotychczasowej oferty – zarówno dla mieszkańców, jak i Rezydentów biur. Cieszymy się, że przestrzeń naszego centrum nieustannie się rozwija – mówi Maciej Kotarski, Leasing Director w Olivii Business Centre.

Lokal o powierzchni 194 mkw. będzie pierwszym konceptem sieci Zdrowa Krowa w Trójmieście. Zdrowa Krowa serwuje najwyższej jakości wołowinę, steki, a także własnoręcznie przygotowywane na miejscu sosy i dressingi. Do tego wypiekane zgodnie z autorską recepturą bułki oraz warzywa i owoce od lokalnych dostawców. Nie brakuje propozycji w wersji wegetariańskiej i wegańskiej, a także keto&paleo. Sieć działa na zasadach franczyzy i posiada już swoje lokale m. in. w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie. Otwarcie planowane jest na pierwszy kwartał 2022 roku.

– Wybierając lokalizację, w której powstanie Zdrowa Krowa, zwracamy uwagę na jej spójność z naszą marką i konceptem restauracyjnym. Olivia Centre w pełni wpisuje się w te założenia. Wywodzimy się ze Śląska, dlatego uruchomienie pierwszej restauracji Zdrowej Krowy na północy Polski to ważny dla nas moment – podkreśla Robert Kuc, CEO sieci franczyzowej Zdrowa Krowa. – Aranżację każdej naszej restauracji dostosujemy do lokalizacji. W przypadku restauracji w Gdańsku nie tylko nie zabraknie nawiązań do nadmorskiego klimatu, ale znajdzie się także miejsce na specjalną grafikę, do stworzenia której zaprosimy miejscowego artystę. Chcemy, aby było to miejsce wszystkich mieszkańców, gdzie dobrze będą się czuć i do którego chętnie będą wracać. Miejsce, gdzie będzie można doświadczać najlepszej kuchni w stylu slow food, ale także wziąć udział w warsztatach i wydarzeniach – mówi Robert Kuc, CEO sieci franczyzowej Zdrowa Krowa.

W ramach franczyzy funkcjonują trzy koncepty: „smile&wine”, „slow food fast” oraz „street slow food”. Zdrowa Krowy w Olivii Business Centre będzie działała w koncepcie „smile&wine”.

– W ofercie restauracji, która będzie otwarta od rana do późnego wieczora, znajdzie się bogata oferta śniadań, najprzeróżniejszych dań sezonowych, burgerów oraz steków, a także przystawek, deserów i koktajli – opowiada Robert Kuc.

Otwarcie Zdrowej Krowy w Olivii Centre planowane jest na pierwszy kwartał 2022 roku. W tym momencie rozpoczynają się poszukiwania partnera, który poprowadzi to miejsce.

– Szukamy przedsiębiorcy z kapitałem, który chciałby zainwestować w sprawdzony koncept gastronomiczny, a także dobrze odnajduje się na rynku Trójmiasta. Niekoniecznie musi to być osoba, która będzie zajmować się procesami gastronomicznymi, ponieważ restauracja będzie zarządzana przez menedżera, odpowiedzialnego za ten obszar, być może będącego także współwłaścicielem. Stawiamy na autonomię naszych partnerów, jednocześnie oferując wsparcie i wypracowany know-how – mówi CEO sieci franczyzowej Zdrowa Krowa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.