Revenue Manager – odc. 1 (Horeca Radio)

0
1462
W czwartkowy poranek wracamy do audycji z cyklu „Revenue Manager”. Paweł Jaworski z CFI Hotels Group oraz Krzysztof Głąbiński, VP Commercial w Lybra Tech i założyciel firmy szkoleniowo-doradczej szkoleniahoteli.pl, wytłumaczą m.in. czym różni się zakres obowiązków Revenue Managera w hotelu sieciowym i niezależnym.



Paweł Jaworski jest związany z sektorem hotelarskim od przeszło 14 lat. W dotychczasowej karierze zawodowej piastował stanowiska w działach marketingu i controllingu, a później sprzedaży oraz revenue managementu. Posiada bogate doświadczenie zarówno w sieciach hoteli ekonomicznych, middle scale, miejskich, jak również butikowych upper scale. Od stycznia 2017 roku realizuje się jako Area Revenue Manager w CFI Hotels Group, w której portfolio znajduje się 14 obiektów zlokalizowanych na terenie całego kraju, m.in. stołeczny Warsaw Plaza Hotel, Hotel Król Kazimierz czy Boutique Hotel’s Łódź.

„Rolą Revenue Managera jest znalezienie takiej metody, aby sprzedać dany produkt po optymalnej cenie. Ja cały czas wierzę, że sprzedaję dobry produkt po optymalnej cenie. Moja codzienna praca bazuje na systematyczności i powtarzalności, bo ona daje pewną wiedzę i jest niezbędna do tego, aby dysponować danymi, które będą wykorzystywane w przyszłości.”

Paweł Jaworski, CFI Hotels Group

Partnerzy audycji:

     

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.