Revenue Manager – odcinek 1 (podcast Horeca Radio)

1
1534
W premierowym odcinku audycji z cyklu „Revenue Manager” Paweł Jaworski z CFI Hotels Group oraz Krzysztof Głąbiński, VP Commercial w Lybra Tech i założyciel firmy szkoleniowo-doradczej szkoleniahoteli.pl, wytłumaczą m.in. czym różni się zakres obowiązków Revenue Managera w hotelu sieciowym i niezależnym.

Paweł Jaworski jest związany z sektorem hotelarskim od przeszło 14 lat. W dotychczasowej karierze zawodowej piastował stanowiska w działach marketingu i controllingu, a później sprzedaży oraz revenue managementu. Posiada bogate doświadczenie zarówno w sieciach hoteli ekonomicznych, middle scale, miejskich, jak również butikowych upper scale. Od stycznia 2017 roku realizuje się jako Area Revenue Manager w CFI Hotels Group, w której portfolio znajduje się 14 obiektów zlokalizowanych na terenie całego kraju, m.in. stołeczny Warsaw Plaza Hotel, Hotel Król Kazimierz czy Boutique Hotel’s Łódź.

W grudniu Jaworski był gościem Rafała Krzyckiego i Krzysztofa „Krisa” Głąbińskiego w audycji z cyklu „Revenue Manager”, w którym zdradzane są tajniki pracy specjalistów zatrudnionych na tym odpowiedzialnym stanowisku. Zapraszamy do wysłuchania premierowej audycji pt. „Czym zajmuje się Revenue Manager?”.

„Rolą Revenue Managera jest znalezienie takiej metody, aby sprzedać dany produkt po optymalnej cenie. Ja cały czas wierzę, że sprzedaję dobry produkt po optymalnej cenie. Moja codzienna praca bazuje na systematyczności i powtarzalności, bo ona daje pewną wiedzę i jest niezbędna do tego, aby dysponować danymi, które będą wykorzystywane w przyszłości.”

Paweł Jaworski, CFI Hotels Group

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

1 KOMENTARZ

  1. Bardzo ciekawy temat i obszerny. Racją jest, że dobry Revenue zawsze będzie posiadał wyniki, jak tylko będzie ściśle współpracował z dyrektorami hoteli, pracownikami działu sprzedaży, kierownikiem recepcji. Te osoby zawsze powinny ściśle współpracować z Revenue Managerem. Pan Paweł Jaworski i Pan Michał Kuszczyk z CFI są bardzo dobrymi Pracownikami i Revenue Managerami. Współpracowałem z tymi Panami. Początki może nie były najłatwiejsze, jednak ZAWSZE jestem zdania, że to musi być ścisła współpraca. Jeżeli jej nie będzie, to żaden z hoteli nie będzie mógł pochwalić się takimi osiągnięciami, jak CFI. Można dokładnie przeanalizować raport, który Grupa ostatnio zamieściła w sieci.

    Panie Pawle i Panie Michale, wielkie gratulacje dla Waszej ciężkiej pracy. Najważniejsze są efekty. Inną sprawą jest, że można jeszcze większe osiągać wyniki, jednak czasami ktoś może nas spowalniać… Właśnie tego nie potrafię zrozumieć, ale może tak czasami musi bywać… 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.