Paweł Jaworski jest związany z sektorem hotelarskim od przeszło 14 lat. W dotychczasowej karierze zawodowej piastował stanowiska w działach marketingu i controllingu, a później sprzedaży oraz revenue managementu. Posiada bogate doświadczenie zarówno w sieciach hoteli ekonomicznych, middle scale, miejskich, jak również butikowych upper scale. Od stycznia 2017 roku realizuje się jako Area Revenue Manager w CFI Hotels Group, w której portfolio znajduje się 14 obiektów zlokalizowanych na terenie całego kraju, m.in. stołeczny Warsaw Plaza Hotel, Hotel Król Kazimierz czy Boutique Hotel’s Łódź.
W ostatnim miesiącu Paweł Jaworski był gościem Rafała Krzyckiego i Krzysztofa „Krisa” Głąbińskiego w audycjach z cyklu „Revenue Manager”, w którym zdradzane są tajniki pracy specjalistów zatrudnionych na tym odpowiedzialnym stanowisku. Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Główne źródła danych i narzędzia w pracy revenue managera”, z której można dowiedzieć się m.in. co to jest PMS, Channel Manager, CRM i inne systemy.
„Jeżeli myślimy o potencjale Revenue Managementu, musimy zacząć od danych. Jeśli tych danych nie mamy, to żaden inny plan na revenue management nie wyjdzie. […] Z danych czerpiemy wiedzę, w jaki sposób wygląda nasz biznes, jak będzie on wyglądał w przyszłości, aby móc go optymalizować, a także kim jest nasz klient, który rodzaj klienta jest najlepszy i co zrobić, żeby tych najlepszych klientów było jak najwięcej.”
Krzysztof Głąbiński, VP Commercial w Lybra Tech, założyciel firmy szkoleniowo-doradczej szkoleniahoteli.pl
Pobierz audycję w formacie MP3
Partnerzy audycji: