Rezerwacje online coraz popularniejsze wśród Polaków

0
1617
W bardzo szybkim tempie rośnie znaczenie internetowych kanałów sprzedaży. Polski konsument darzy coraz większym zaufaniem transakcje internetowe, także te obejmujące sektor turystyczny.

Nawet 65% miejsc noclegowych nad polskim morzem rezerwowanych jest przez internet, za pośrednictwem smartfona dokonywanych jest o 1/3 więcej rezerwacji niż rok temu, zaś media społecznościowe stają się bardziej znaczące w takich kwestiach, jak np. rezerwacja obiektów. Dane zgromadzone przez VacationClub dowodzą również, że tradycyjne rezerwacje przez telefon stale maleją i obecnie stanowią już tylko 35% całości zamówień. W obecnych czasach turysta woli zweryfikować obiekt w internecie, sprawdzić, co oferuje, obejrzeć zdjęcia, aby potem nie doznać rozczarowania.

Polscy podróżni coraz częściej decydują się na korzystanie z serwisów internetowych umożliwiających pozostawianie opinii o danym miejscu noclegowym oraz takich, gdzie można zamieszczać zdjęcia obiektu czy pokoi, pokazujące stan faktyczny. Klienci oczekują natychmiastowych odpowiedzi ze strony hotelu oraz zaprezentowania im szczegółowej oferty, a nawet udostępnienia zdjęć w prywatnych wiadomościach. Popularne stają się także rezerwacje za pomocą komunikatorów internetowych.

Rezerwacje online to przede wszystkim szybkość i wygoda, co w dzisiejszym tempie życia jest niezwykle istotne. Według przytoczonych danych jedynie 30% wejść na strony rezerwacyjne dokonuje się z poziomu komputera, a aż 70% przy pomocy smartfona. Jak wynika z analiz VacationClub, rezerwacje z urządzeń mobilnych stanowią w tym sezonie ok. 30% wszystkich zamówień.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.