Roomio – nowy wymiar komunikacji z Gośćmi

0
725
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Nowoczesne rozwiązania, które poprawiają komfort pobytu i optymalizują pracę obiektu, mają coraz większe znaczenie w branży hotelarskiej. Jednym z nich jest aplikacja hotelowa pozwalająca na interaktywną komunikację. Dzięki niej Gość może w dowolnym miejscu i czasie kontaktować się z obsługą, zgłaszać prośby czy też rezerwować usługi bez konieczności wizyty w recepcji. Jakie inne usprawnienia może wprowadzić Roomio w hotelu? W jaki sposób przyczynia się do zwiększenia zysków obiektu?

Roomio – czat z personelem

W obiektach, które posiadają rozwiązanie Roomio komunikacja Gości z obsługą hotelu odbywa się głównie za pomocą dedykowanego komunikatora w aplikacji. Dzięki temu Gość, który chce zadać pytanie personelowi, nie musi ani dzwonić, ani iść do recepcji i stać w kolejce. Zamiast tego, w wygodny sposób wysyła wiadomość przez czat w aplikacji np. w trakcie picia porannej kawy w pokoju czy też prosto z leżaka nad basenem. To nie tylko wygodne rozwiązanie dla przyjezdnych i obsługi hotelu, ale i takie, które pozwala oszczędzać czas oraz zmniejsza oblężenie recepcji.

Co więcej, Roomio jest zintegrowane z systemem recepcyjnym, co sprawia, że powiadomienia o nowej wiadomości od Gościa pokazują się bezpośrednio w systemie hotelowym PMS. Dzięki temu recepcjonista jest na bieżąco, a Gość otrzymuje odpowiedź na swoją wiadomość w najkrótszym możliwym czasie.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Swoboda i elastyczność podczas check-in/out

Poza możliwością czatowania z obsługą Roomio ma także wiele innych funkcji, które zoptymalizują pracę hotelu i będą wygodne dla Gości. Jedną z nich jest samodzielny check-in i check-out w dowolnym miejscu i czasie np. z taksówki w drodze do hotelu. To opcja, która w szczególności sprawdzi się m.in. podczas przyjazdów wycieczek czy też pobytów służbowych, gdzie czas jest na wagę złota. Aplikacja pozwala uniknąć niepotrzebnych formalności związanych z meldunkiem oraz sprawia, że przebiega on dużo sprawniej.

Dodatkowo samodzielny check-in i check-out umożliwia Gościom większą swobodę i elastyczność. Mogą oni przyjechać do hotelu o dowolnej porze, a po zakończeniu pobytu bez zbędnej zwłoki opuścić pokój. To szczególnie ważne w przypadku lotów o niestandardowych godzinach, np. wczesnym rankiem bądź późno wieczorem.

Usługi dodatkowe i zgłoszenia uwag

Dzięki aplikacji hotelowej Roomio Gość ma łatwy dostęp do rezerwacji wszystkich usług dodatkowych i kolejnych pobytów. Może np. zamówić sprzątanie pokoju za pomocą paru kliknięć w czasie porannego joggingu albo zarezerwować masaż w SPA w czasie powrotu do hotelu ze służbowego spotkania. Dzięki tym opcjom obiekt może zwiększać zyski – z pewnością nigdy nie dojdzie do sytuacji, w której Gość zniecierpliwiony czekaniem w kolejce do recepcji zrezygnuje z zamówienia usługi dodatkowej.

Roomio pozwala również szybko sprawdzić dostępne atrakcje w okolicy. Po raz kolejny zapewnia to nieograniczoną swobodę i komfort pobytu, a recepcjonistom − oszczędność czasu. Co więcej, hotel może zminimalizować ilość drukowanych materiałów, co pozwala lepiej dbać o zrównoważony rozwój i dobrze wpływa na wizerunek obiektu. W branży zauważa się, że dla coraz większej liczby Gości ważne są działania zmniejszające negatywny wpływ na środowisko.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Łatwy dostęp i wielojęzyczność

Ogromnym plusem aplikacji jest fakt, że nie trzeba jej instalować – Gość może korzystać ze wszystkich funkcji bezpośrednio przez przeglądarkę internetową na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu. Co więcej, interfejs został zaprojektowany w sposób przystępny i zrozumiały dla użytkowników, co sprawia, że obsługa aplikacji dla każdego jest prosta i intuicyjna.

Kolejne udogodnienie − Roomio działa w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim, co ułatwi rezerwacje zagranicznym Gościom. Recepcjonista też nie musi się martwić, że błędnie zrozumieją jakiekolwiek informacje. Ponadto wielojęzyczność aplikacji umożliwia także łatwiejsze poruszanie się po hotelu, korzystanie z usług, jak również odkrywanie okolicy i lokalnych atrakcji turystycznych, co zwiększy zadowolenie z pobytu. Warto także podkreślić, że personel może szybciej i dokładniej odpowiadać przez czat na pytania w obcym języku. Dzięki temu obsługa jest bardziej efektywna i profesjonalna.

Cenne źródło danych − opinie Gości

Nie ulega wątpliwości, że Goście doceniają, kiedy ich opinie są słyszane i brane pod uwagę przez właścicieli hoteli. W Roomio istnieje opcja, aby po wymeldowaniu przesłać do Gościa e-mailem link do strony z ankietą i poznać jego opinię na temat pobytu (np. oceny komfortu pokoju, jakości obsługi czy dostępności różnych udogodnień). Dzięki temu można lepiej dopasować ofertę obiektu do oczekiwań przyjezdnych, a w razie potrzeby − poprawić ją. Zbieranie opinii od klientów pomaga też budować pozytywny wizerunek hotelu. Co więcej, aplikacja daje wygodny dostęp do udzielonych odpowiedzi – generuje je w czytelne statystyki.

Zadbaj o Gości z Roomio

Dostępność wszystkich usług na wyciągnięcie ręki, możliwość szybkiego zgłoszenia próśb czy też komunikacji z obsługą przez czat, sprawiają, że pobyt jest bezproblemowy i bardziej relaksujący. Aplikacja Roomio w ogromnym stopniu poprawia komfort pobytu w hotelu. Z pewnością przełoży się to na więcej pozytywnych opinii oraz większą liczbę stałych klientów. To także wiele plusów dla działalności obiektu – recepcja jest odciążona, a praca personelu sprawniejsza.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.