Rozwój B&B HOTELS w Polsce

0
757
Fot.: Materiały prasowe B&B Hotels

Sieć hotelowa B&B HOTELS, działająca w segmencie value for money, odnotowała w 2023 roku czterdziestoprocentowy wzrost w Polsce, otwierając łącznie cztery nowe obiekty w Kielcach, Bytomiu, Piotrkowie Trybunalskim oraz Tomaszowie Lubelskim. Tym samym, zwiększyła swoje portfolio do czternastu hoteli, oferując niemal 1500 pokoi dla gości.

Nowa strategia rozwoju sieci, ogłoszona wiosną 2023 roku, przyniosła wg sieci oczekiwane efekty, przełożone na zwiększenie liczby hoteli w kraju oraz poprawę doświadczeń dla gości. Innowacje, takie jak wprowadzenie pokojów premium czy ulepszenie śniadań, mają na celu podniesienie komfortu podróży i pobytu w B&B HOTELS.

2023 rok był dla nas bardzo udany. Nie tylko ze względu na 4 nowe otwarcia, lecz także wyniki naszych hoteli, które niejednokrotnie przekraczały poziomy sprzed pandemii. Zawdzięczamy to przemyślanej polityce cenowo-jakościowej oraz dbałości o doświadczenia naszych gości. Bacznie obserwujemy zmiany w trendach podróżnych, którzy zamiast długich, dwutygodniowych urlopów coraz częściej wybierają weekendowe, miejskie wyjazdy, racjonalizując w ten sposób swoje wydatki. Nieustannie doskonalimy naszą ofertę, unowocześniamy nasze działania i otwieramy hotele w nowych, atrakcyjnych lokalizacjach. To przekłada się na większe zainteresowanie hotelami oferującymi komfort, prostotę oraz wygodę w rozsądnej cenie. „Smart simplicity” jest jedną z naszych podstawowych wartości i dotychczasowe doświadczenia pokazują słuszny kierunek dla rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce – podsumowuje Konrad Pazorek, Dyrektor Finansowy B&B HOTELS Polska.

Sieć B&B HOTELS w Polsce realizuje politykę ekspansji zorientowaną na długoterminowy najem nieruchomości oraz poszukiwanie nowych, atrakcyjnych lokalizacji, w tym przy centrach handlowych. To podejście ma na celu dostosowanie oferty do zmieniających się trendów podróżniczych i preferencji klientów.

Zmiany w sieci B&B HOTELS mają być odpowiedzią na potrzeby gości. Przyjęcie nowych standardów oraz dążenie do roli lidera w segmencie value for money w Polsce, wskazują na długofalową strategię i zobowiązanie do świadczenia wysokiej jakości usług hotelowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.