Lech powraca w zimowej odsłonie, po raz piąty odkrywając przed konsumentami limitowaną edycję puszek. Limitowana seria puszek została zaprojektowana przez Zuzę Sadlik, która po raz kolejny połączyła siły z marką Lech Premium.
Puszki inspirowane górskim krajobrazem oraz zamarzniętym, krystalicznie czystym jeziorem, przywodzą na myśl tegoroczne hasło marki, które przekonuje, że nawet kiedy zimowe spotkania zapowiadają się chłodno, Leszek przełamuje lody.
Oprócz zimowych puszek wyróżniających się dynamicznym designem, marka przygotowała również 15-sekundowy spot, którego start emisji telewizyjnej zaplanowany jest na koniec roku.
Zimowa kampania wspierana jest również kampanią OOH realizowaną w południowej Polsce, współpracą z influencerami, działaniami digital oraz PR. Dodatkowo, dla miłośników zimowych atrakcji, Leszek zaplanował niespodziankę na jednym ze stoków narciarskich w Polsce. Szczegóły planowanej akcji zostaną podane wkrótce.
Mat.prasowe