„Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny” to specjalny projekt, w którym biorą udział hotelarze, restauratorzy, organizacje związane z ruchem turystycznym, a także organizatorzy eventów sportowych.
Akcja ma za zadanie wspomóc ruch turystyczny w Polsce i zachęcić naszych rodaków do częstszego podróżowania oraz ciekawszego spędzania wolnego czasu. Głównymi beneficjentami są branże turystyczne i okołoturystyczne. Partnerzy akcji mogą liczyć na szansę pozyskania nowych klientów. Ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej partnerom udzielane jest wsparcie marketingowe w telewizji, internecie i środkach transportu.
Rejestrować można się od 16 lipca do 26 sierpnia. Oferty trafią do sprzedaży 19 września, zaś finał akcji zaplanowano na pierwszy weekend października.
Podczas wiosennej edycji akcji zarejestrowało się aż 661 partnerów, którzy zaangażowali się w kampanię i oferowali zniżki na swoje usługi. Z ofert skorzystało ponad 132 tys. Polaków. Podczas czwartej edycji POT przeprowadził badania, z których wynikło, że 96% partnerów zauważyło korzyści płynące z akcji „Polska Zobacz Więcej – Weekend za pół ceny”, a ponad 90% zapowiedziało, że weźmie udział w kolejnych edycjach.