Tradycją Targów jest bogaty program wydarzeń towarzyszących, spośród których największym zainteresowaniem cieszą się pokazy kulinarne, konkurs kawowy, a także warsztaty, szkolenia i seminaria. To dobra okazja dla profesjonalistów z branży, by doskonalić swoje umiejętności, poznawać aktualne tendencje i kierunki rozwoju, a także podglądać mistrzów w swoich dziedzinach.
W tym roku przygotowano 5 sektorów tematycznych:
- sprzęt, meble i akcesoria do kompleksowego wyposażenia i sprawnego funkcjonowania zaplecza kuchennego restauracji, środki czystości, odzież robocza, systemy komputerowe i usługi konsultacyjne
- żywność i napoje dla gastronomii, w tym świeże i mrożone produkty i półprodukty oraz wszystko, co niezbędne do stworzenia unikalnej karty deserów w punktach gastronomicznych
- kawa – pełen zakres urządzeń i produktów do profesjonalnego parzenia i serwowania kawy
- wyposażenie sal restauracyjnych i barów, w tym zastawa i bielizna stołowa, meble i elementy dekoracji wnętrz
- drink & bar: alkohole mocne, wina, piwa, sprzęt i akcesoria do win i alkoholi, produkty i półprodukty niezbędne do przyrządzania drinków
Wydarzenie to stanowi doskonałą okazję do nawiązania kontaktów biznesowych z producentami i dostawcami rozwiązań dla sektora HoReCa. Oferta wystawców dostosowana jest do potrzeb klientów i odzwierciedla najnowsze trendy rynkowe.
22. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz 11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel odbędą się w dniach 21-23 marca 2018 w Warszawie. W tym roku organizatorzy zapowiadają wiele nowości rynkowych, a także wiele debiutów za sprawą udziału firm, które dopiero planują wprowadzenie swoich produktów na polski rynek. Więcej szczegółów, w tym lista wystawców i dokładny harmonogram godzinowy, na oficjalnej stronie wydarzenia.