Ryanair – linia lotnicza ogłosiła rekordowy rozkład lotów na lato 2020

0
1253

11 dodatkowych samolotów na polskich lotniskach, 27 nowych tras i plany pozyskania, 330 nowych pracowników i 14 milionów nowych klientów – to plany Ryanaira na kolejny sezon. Najwięcej nowych tras będzie rozpoczynało się na lotnisku Katowice. 

To nasz największy w historii letni rozkład lotów w Polsce. Z radością ogłaszamy nasz największy w historii letni rozkład lotów w Polsce na lato 2020. Uruchamiamy aż 27 nowych tras i zbazujemy 11 dodatkowych samolotów w naszych 6 polskich bazach. Ryanair obsłuży rocznie 14 milionów pasażerów na 12 polskich lotniskach,  jednocześnie wspierając 10 500* miejsc pracy i tworząc 330 nowych w Ryanairze – powiedział w Katowicach Michael O’Leary, prezes Ryanair Group.

– Z okazji inauguracji nowego rozkładu lotów na lato 2020 z Polski, wprowadzamy do sprzedaży bilety od 39 zł na podróże do listopada. Rezerwacji można dokonać jedynie do piątku (6 września) do północy. Aby zdążyć najlepiej wejść na www.ryanair.com już dziś – dodał Michael O’Leary.

W porcie lotniczym w Katowicach zostanie zbazowanych 6 kolejnych samolotów (w tym 2 do obsługi lotów rozkładowych i 4 czarterowe). Inauguracja bazy rozkładowej w Katowicach nastąpi za dwa miesiące. Wzrost liczby pasażerów ma – według założeń Ryanaira – wynosić aż 43 proc. (przewoźnik zamierza skłonić do korzystania ze swoich usług łącznie 1,25 mln osób). Ponad połowa wszystkich nowych miejsc pracy w Polsce (180 z 330) będzie związana właśnie z katowickim lotniskiem. Zaplanowane nowe relacje to Bolonia, Brindisi, Katania, Kolonia, Cork, Dortmund (największa częstotliwość – 10 lotów w tygodniu), Goeteborg, Kijów, Manchester, Odessa, Oslo i Pafos – podaje rynek-lotniczy.pl

Z Olsztyna natomiast przewidziano dwa loty w tygodniu do Kolonii. Klienci lotniska w Bydgoszczy otrzymają możliwość podróży do Edynburga, z Poznania – do Budapesztu, Charkowa, Odessy i Paryża, a z Modlina – do Tel Awiwu. Inne porty z dodanymi nowymi połączeniami to: Gdańsk, Kraków i Wrocław.

Jednocześnie potwierdzono zapowiedź zmiany marki jednej ze spółek grupy. – Ryanair Sun zmienia markę na Buzz. Zmieni się kolorystyka zewnętrzna i wewnętrzna, także mundury załóg – zapowiedział reprezentujący spółkę Michał Kaczmarzyk. Firma pozostanie przy modelu b2b, dostarczając usługi wet lease dla spółek grupy Ryanair, nadal zamierza też rozwijać usługi czarterowe. W planach jest dalsze zwiększanie floty.

fot. https://corporate.ryanair.com/

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.