Hanna Lasoń rozpoczęła karierę w branży hotelarskiej i turystycznej od roli specjalisty działu sprzedaży w Hotelu Astor w Jastrzębiej Górze oraz rezydenta w koncernie TUI Deutschland. Przez ostatnie 12 lat związana była z Hotelem Haffner, gdzie piastowała stanowiska najpierw Marketing & Sales Executive Managera, a następnie Dyrektora Hotelu. W czasie jej kadencji sopocki obiekt został nagrodzony kilkoma prestiżowymi wyróżnieniami.
Jako pracownik czołowej trójmiejskiej firmy marketingowej Lasoń koordynowała z kolei m.in. kampanię produktową kluczowego klienta agencji, a do zakresu jej obowiązków należało przygotowywanie spotów telewizyjnych, radiowych, billboardów, czy też materiałów POS.
W tym roku portfolio firmy Dobry Hotel powiększy się o kilka nowych lokalizacji. W Poznaniu pierwszych gości powita Hotel Altus, we Wrocławiu otworzony zostanie Best Western Premier Hotel City Center, a do trójmiejskich obiektów należących do sieci dołączy czterogwiazdkowy Hotel Deo Gdańsk Old Town, usytuowany w samym sercu Starego Miasta.
Dobry Hotel jest również jednym z trzech operatorów hotelowych, który uzyskał status partnera franczyzowego Marriotta dla przyszłych inwestycji, co oznacza, że będzie mógł zarządzać obiektami amerykańskiej sieci lub je dzierżawić. Marriott chce rozwijać w Polsce m.in. marki Moxy, AC Hotels by Marriott, Residence by Marriott oraz Courtyard by Marriott.