Obiekty sieci funkcjonują obecnie w ramach dwóch marek: Focus Hotels – dedykowanej hotelom ekonomicznym oraz Focus Hotels Premium – dla hoteli 4 gwiazdkowych, charakteryzujących się wysoką jakością świadczonych usług. W chwili obecnej jest to już 10 obiektów zlokalizowanych w takich miastach jak Gdańsk, Sopot, Szczecin, Bydgoszcz, Inowrocław, Poznań, Łódź i Chorzów. Dwa kolejne otwarcia zaplanowane są już niebawem w Lublinie i Warszawie.
„Dzięki naszym praktykom biznesowym, zdejmujemy z właściciela nieruchomości wszystkie ryzyka związane z prowadzeniem działalności hotelarskiej. Gwarantowany czynsz zabezpieczony jest gwarancją ubezpieczeniową. Właściciel od początku zna zwrot z inwestycji, a podpisana umowa umożliwia mu uzyskanie finansowania bankowego inwestycji. Ten model współpracy pozwala nam pozyskiwać zadowolonych inwestorów i budować tym samym silną polską markę hotelową” – mówi Łukasz Płoszyński, Wiceprezes Zarządu sieci Focus Hotels S.A. Jako rozwiązanie alternatywne dla wydzierżawienia obiektu hotelowego, Focus Hotels oferuje partnerom kontrakt na zarządzanie. Doświadczony zespół ekspertów Sieci, efektywnie prowadzi operację kupna-sprzedaży hotelu pod jednym z dwóch brandów Focus Hotels, działając zgodnie z wypracowanym know-how. Firma świadczy także kompleksowe usługi consultingowe na każdym etapie realizacji inwestycji. „Cały czas intensywnie pracujemy nad rozwojem naszej sieci. Interesują nas głównie inwestycje, których wielkość pozwoli na otwarcie hotelu mającego co najmniej 50 pokoi, zlokalizowane w miastach pow. 100 tys. mieszkańców. Obecnie pracujemy nad projektami w Krakowie, Wrocławiu oraz Warszawie i liczymy na to, że już wkrótce pojawią się tam nowe obiekty Focus Hotels” – mówi Łukasz Płoszyński.