Sieć Grano Hotels z własną aplikacją mobilną

0
1018

Sieć Grano Hotels wystartowała z nową aplikacją mobilną umożliwiającą wyszukiwanie i rezerwowanie noclegów. Narzędzie pozwala także na zarządzanie rezerwacjami i fakturami za pobyty, a ponadto posiada wbudowaną bazę wiedzy na temat poszczególnych obiektów. Gratkę dla miłośników technologii oraz osób szczególnie dbających o bezpieczeństwo w dobie pandemii stanowi wbudowana funkcja mobilnego check-in oraz check-out, a także dostęp do mobilnego klucza do pokoju w aplikacji.

Grano Hotels to jedna z najnowszych i najszybciej rozwijających się sieci hotelarskich nad polskim morzem. W ramach brandu funkcjonują już cztery obiekty: trzygwiazdkowy Hotel Number One by Grano i Grano Apartments (wcześniej Apartamenty Nowa Motława), goszczące turystów od 2017 roku oraz czterogwiazdkowy Hotel Grano i Grano Apartments Old Town, otwarte w 2020 r. Wszystkie obiekty sieci mieszczą się na malowniczej Wyspie Spichrzów w Gdańsku.

Kolejnym krokiem na drodze dynamicznego rozwoju sieci jest premiera autorskiej aplikacji mobilnej „Grano Hotels”, dostępnej w sklepach Google Play i App Store. Nowe narzędzie pozwala na łatwe wyszukiwanie i rezerwowanie pobytów we wszystkich obiektach sieci za pomocą kilku kliknięć. Aplikacja posiada wbudowaną funkcję zarządzania wszystkimi dotychczasowymi rezerwacjami i fakturami za pobyty. Jej użytkownicy mogą w łatwy sposób i o każdej porze zmienić bądź anulować aktualną rezerwację oraz sprawdzić jej szczegóły. Aplikacja umożliwia także mobilny check-in, check-out oraz dostęp do mobilnego klucza do pokoju. Istotne udogodnienie stanowi również baza wiedzy na temat obiektu, w którym ma miejsce nocleg, pogody w Trójmieście czy atrakcji, które odbywają się w okolicy czasie pobytu gościa.

– Nowa aplikacja to świetne rozwiązanie m.in. dla naszych powracających gości, którzy chcą szybko i łatwo rezerwować kolejne pobyty czy rozliczać faktury za poprzednie noclegi. Aplikacja ma wysoce przejrzysty i intuicyjny interfejs, dzięki czemu jest łatwa w użyciu. Rewolucyjne na rodzimym rynku turystycznym rozwiązania, takie jak mobilny check-in i check-out oraz mobilny klucz do pokoju są szczególnie istotne w dobie pandemii – pozwalają nam jeszcze wyżej podnieść standardy bezpieczeństwa obowiązujące w naszych obiektachZa pomocą nowego narzędzia i jego kompleksowej funkcjonalności chcemy wyznaczać nowe trendy na rynku, który powinien iść z duchem czasu – mówi Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Grano Hotels.

Sieć Grano Hotels przygotowała rabat w wysokości 20% na pobyt w dowolnym obiekcie brandu dla osób, które pobiorą aplikację mobilną.

Więcej informacji o nowej aplikacji sieci Grano Hotels znajduje się na stronie https://www.granohotels.pl/aplikacja.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.