Grupa Lagardere posiada w Polsce aż 58 kawiarni pod szyldem So!Coffee. Pod swoimi skrzydłami spółka ma jeszcze takie marki, jak Relay, Discover, Inmedio, Virgin oraz sklepy Duty Free na lotniskach.
„Pijemy więcej kawy, niemal 100 litrów rocznie, ale novum polega na tym, że teraz taką samą wagę jak do jakości kawy przykładamy do atmosfery lokalu, który wybieramy” – tłumaczy Anna Szcześniak, kierownik marki So!Coffee.
Menu sieci So!Coffee bazuje przede wszystkim na kawie podawanej w wielu, często zaskakujących, wariantach smakowych. W lokalach tej marki znaleźć można także gatunkowe herbaty oraz świeżo wyciskane soki z dodatkami (np. chia, owoce goi czy imbir). Prawdziwymi rarytasami w ofercie kawiarni So!Coffee są jednak słone i słodkie przekąski, z lodami Furore! na czele.
Rynek kawy w kraju nad Wisłą jest szacowany już na około 5 mld zł. To efekt tego, że Polacy coraz częściej odwiedzają kawiarnię – średnio od 10 do 25 razy w roku z tendencją wzrostową.