Prężnie rozwijająca się sieć restauracji zainaugurowała właśnie swój pierwszy lokal, w którym klienci mogą usiąść przy stolikach wewnątrz restauracji i na dłużej zanurzyć się w kolorowym świecie Papy Diego. Podczas meksykańskiej uczty goście lokalu spróbują m.in. tacos z wyjątkowymi salsami, nachos z dodatkami oraz burrito lub burrito bowli w różnych wersjach smakowych. Na smakoszy lokalnych potraw czeka wariacja meksykańskich dań z krupniokiem, fani słodyczy pochrupią churros z sosem czekoladowym, zaś goście gotowi na ostrzejsze wrażenia wybiorą salsy z wyciskających łzy pikantnych papryczek, których można spróbować wyłącznie po podpisaniu stosownego oświadczenia.
Nowa restauracja pod szyldem Papa Diego znajduje się na drugim poziomie w strefie restauracyjnej Galerii Katowickiej. To już 5 lokal tej sieci w naszym kraju – w ubiegłym roku otwarto restauracje w Katowicach (Galeria Libero), Gdańsku (Forum Gdańsk) i Poznaniu (Posnania), a w lutym br. – w Wołominie (Galeria Wołomin). W tym roku Papa Diego zainauguruje jeszcze swoje punkty m.in. w Warszawie (Centrum Praskie Koneser, Galeria Młociny), Łodzi (Manufaktura) i Opolu (CH Karolinka).
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej oraz oficjalnym profilu na Facebooku.